امری با غیبت وراتی و بن عرفا مشکلی ندارد

امری با غیبت وراتی و بن عرفا مشکلی ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه به نظر می‌رسد حاتم بن عرفا بار دیگر از ترکیب اونای امری خارج واهد شد، مارکو وراتی نیز در مقابل دیژون نیمکت نشین خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود،  اونای امری، ضمن اعلام این موضوع که مشکلی با حاتم بن عرفا ندارد از غیبت این بازیکن در دیدار سه شنبه این تیم خبر داد. این بازیکن فرانسوی از ترکیب 18 نفره پاریسی‌ها در دیدار مقابل آرسنال نیز خط خورده بود چراکه بنا به گفته امری او نیاز به تمرین دارد تا به شرایط روانی مناسبی بازگردد. بازیساز فرانسوی سابق نیس همچنین دیدار ابتدای هفته پاریسی‌ها را نیز از روی سکوها تماشا کرد تا گمانه زنی‌هایی مبنی بر وجود اختلاف بین این دو انجام شود. اما امری ضمن رد هر گونه اختلاف با این بازیکن، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

او در ترکیب بازیکنان ما برای بازی فردا قرار ندارد و این تصمیم تنها یک تصمیم ورزشی است، باید بهترین بازیکنانی را که در اختیار دارم در ترکیب قرار دهم. هیچ مشکلی با او ندارم چرا که او برای من مانند سایر بازیکنان است، بازیکنانی که در ترکیب بازی فردا قرار دارند بهتر از بن عرفا آماده شده اند.

سرج اوریه ر و کورزاوا که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده اند  و به تمارین پاریسی‌ها بازگشته ان نیز ترکیب پاریسی‌ها را همراهی نخواهند کرد، همچنین مارکو وراتی که در بازی مقابل کان به میدان نرفت نیز از ترکیب پاریسن‌ژرمن خط خورده است. امری در این مورد گفت:

سرج به تمارین بازگشته است اما هنوز آماده بازی نیست، کورزاوا با تیم تمرین کرده است اما پزشکان تیم اعلام کرده‌اند که اگر در این دیدار به میدان نرود بهتر خواهد بود. وراتی در تمارین با ما بود اما در بازی فردا در کنار ما نخواهد بود.

پاریسن‌ژرمن در مقام سوم لیگ فرانسه به سر می‌برد، این تیم با موناکو، صدر نشین لیگ فرانسه 3 امتیاز و با نیس 1 امتیاز اختلاف دارد. امری در مورد بازی مقابل دیژون اعلام کرد که بازی سختی خواهند داشت و از بازیکنانش خواست تا با تمام توان پا به میدان بگذارند. او در این مورد افزود:

بازی بسیار مهمی پیش روی ماست، موناکو و نیس بالاتر از ما قرار دارند و ما حق هیچ لغزشی نخواهیم داشت. دیژون با توپ بازی خوبی ارائه می‌دهد، باید سازماندهی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه مناسبی در این دیدار کسب کنیم.

1899