تاوکیو: سری آ باید 18 تیمی شود

تاوکیو: سری آ باید 18 تیمی شود

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون فوتبا ایتالیا معتقد است حضور 18 تیم در سری آ می تواند باعث بهبود کیفیت فوتبال ایتالیا شود.

به گزارش وب سایت نود، کارلو تاوکیو از جمله موافقان کاهش تعداد تیم های حاضر در سری آ ایتالیا هستند اما مخالفت های گسترده با این پیشنهاد تاوکیو صورت گرفته است.

تاوکیو ابتدا قصد داشت تا تغییرات مورد نظر خود را از همین فصل آغاز کند اما در نهایت پذیرفت که چنین تغییراتی باید در زمان دیگری انجام شود. وی در این باره گفت:

باید به جای افزایش تعداد تیمها، کاری کنیم که سطح فنی و کیفی تیمها ارتقاء یابد. در این هفته نشستی با مسئولان سازمان لیگ خواهم داشت تا آنها را به کاهش تعداد تیم های سری آ متقاعد کنم اما به خوبی می دانم که این کار آسانی نیست. بدون شک نمی توان این کار را در طول یک سال انجام داد و برای اجرای آن به یک برنامه 4 یا 5 ساله نیاز است.

کارلو تاوکیو در ادامه در مورد دیدار تیم های یوونتوس و اینتر هم گفت:

به من گزارش شده که سن سیرو رکورد حضور تماشاگران در سری آ را شکسته و این باعث خوشحالی من شد. به نظرم اگر نراتزوری تیم قوی داشته باشد لیگ جذاب تری را شاهد بوده و اینتر هم مثل سابق می تواند جز مدعیان قهرمانی باشد. شهرهای بزرگ باید تیم های خوبی را روانه لیگ کنند تا لیگ بهتری را شاهد باشیم. این همان چیزی است که فوتبال ایتالیا برای پیشرفت به آن نیاز دارد.

2081