رایولا: بالوتلی قطعاً به لیگ برتر باز می گردد

رایولا: بالوتلی قطعاً به لیگ برتر باز می گردد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه های ماریو بالوتلی اظهار داشت به زودی ماریو بالوتلی به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت.

به گزارش وب سایت نود، مینو رایولا مدیر برنامه های این مهاجم ایتالیایی در گفتگویی از بازگشت ماریو بالوتلی به فوتبال انگلیس در فصل آینده خبر داد.

ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی نیس فرانسه که در تابستان با قراردادی آزاد در آخرین روز نقل و انتقالات به لیگ فرانسه پیوست، پس از دو فصل ناامید کننده از لیورپول جدا شد تا فوتبال حرفه ای خود را در فرانسه دنبال کند. در همین حال مدیر برنامه های بالوتلی از بازگشت این مهاجم به فوتبال انگلیس در فصل آینده خبر داد و به دیلی میل گفت:

ایتالیا برای وی قابل تحمل نیست و نمی تواند در آنجا زندگی کند. اگر او بتواند به وضعیت باثباتی در نیس برسد و گل های زیادی برای این تیم به ثمر برساند، آنگاه با یک قرارداد آزاد می تواند فصل آینده به لیگ برتر انگلیس ملحق شود. فوتبال فرانسه به بازیکنی مثل او نیاز دارد همانگونه که به زلاتان احتیاج داشت. حضور او به سود لیگ فرانسه است اما بالوتلی قطعاً به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت.

بالوتلی 26 ساله بازی های درخشانی در منچستر سیتی و اینتر به نمایش گذاشت اما در این چند سال با افت بسیار شدیدی روبرو شده است. رایولا در این باره گفت:

زمانی که می خواست از من سیتی جدا شود، نباید این راه را به او نشان می دادم. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی بود که انجام دادم. وقتی از نارضایتی خود در تیم منچستر سیتی گفت باید کمی با تندی با او حرف می زدم اما این کار را انجام ندادم. پاول ندود به عنوان یکی از اولین بازیکنانی که مدیر برنامه های او بودم به خوبی روی کار و وظیفه خود تمرکز داشت و به خوبی هم به موفقیت رسید. اما ماریو بالوتلی این ویژگی را نداشت و وقتی به شهرت رسید نتوانست تمام حواس خود را روی فوتبال متمرکز کند.

2081