گوندوغان: هواداران یار دوازدهم منچستر سیتی باشند

گوندوغان: هواداران یار دوازدهم منچستر سیتی باشند

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک منچستر سیتی معتقد است هواداران تیم باید دست از اعتراض و واکنش نسبت به یوفا بردارند.

به گزارش وب سایت نود، ایلکای گوندوغان از هواداران منچستر سیتی خواست تا به اعتراضات خود نسبت اتحادیه فوتبال اروپا یوفا خاتمه داده و به تبعیت از پپ گواردیولا برای حمایت از منچستر سیتی در ورزشگاه حضور یابند.

در روزی که منچستر سیتی در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان میزبان بورسیا مونشن گلادباخ بود، تنها 32 هزار هوادار از نزدیک به تماشای این بازی پرداختند. در این دیدار ایلکای گوندوغان اولین بازی خود را برای منچستر سیتی انجام داد. هافبک 25 ساله من سیتی در گفتگو با The Mirror توصیه هایی برای هوادان تیمش داشت:

من هم با نظر گواردیولا موافقم. لیگ قهرمانان یکی از بزرگترین رقابت های باشگاهی در سطح جهان است و به نظرم هر بازیکنی دوست دارد به این افتخار برسد که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. هواداران باید از تماشای دیدارهای بسیار هیجان انگیز با سایر باشگاه های بزرگ اروپایی لذت ببرند. آنها با حضور در ورزشگاه می توانند به عنوان یار دوازدهم حامی تیم ملی باشند. این درست است که نتیجه بازیها در زمین رقم می خورد اما عملکرد تیمی که این همه هوادار را حامی خود می بیند، یقیناً بهتر خواهد بود. به نظرم وقتی تیمی مثل بارسلونا به ورزشگاه اتحاد می آید، حضور این همه تماشاگر می تواند تأثیرات مثبت خود را داشته باشد.

گوندوغان در ادامه به تمجید عملکرد پپ پرداخته و می گوید:

حضور پپ در منچستر سیتی مهم ترین عامل من برای انتخاب این تیم بود. همه بازیکنان دوست دارند زیر نظر پپ کار کنند. اگر از هر بازیکنی سئوال کنید، از اینکه پپ کار می کنند، بسیار خوشحالند. اینکه هر روز بتوانید از مربی مثل پپ نکاتی را بیاموزید برای شما یک افتخار است. منچستر سیتی بدون شک هیجان انگیزترین پروژه فوتبال است. در منچستر سیتی همه چیز در حال توسعه و پیشرفت است و می خواهیم تیم موفقی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان باشیم.

2081