بازی با اعداد؛ هفته سوم بوندس لیگا

بازی با اعداد؛ هفته سوم بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته سوم بوندس لیگا روز یکشنبه با شکست شالکه مقابل هرتابرلین خاتمه یافت.

به گزارش وبسایت نود، هفته سوم بوندس لیگا با تداوم صدر نشینی بایرن مونیخ ادامه یافت. از نکات جالب این هفته می توان به ادامه روند شکست های شالکه اشاره کرد. در ادامه اعداد، ارقام و رکوردهای هفته سوم بوندس لیگا آمده اند.

0: وولفسبورگ برای اولین بار در تاریخ حضورش در بوندس لیگا در 3 بازی ابتدایی فصل گلی دریافت نکرده است. بازی روز شنبه آن ها مقابل هوفنهایم هم اولین تساوی بدون گل تاریخ دو تیم بود.

1: مارکوس واینتسیرل سرمربی جدید شالکه تبدیل به اولین مربی تاریخ شالکه شد که در 3 بازی ابتدایی فصل تیمش شکست می خورد.

2: در بازی تیم های آینتراخت فرانکفورت و بایر لورکون، مارکو فابین و خاویر هرناندز موفق به گلزنی برای دو تیم شدند. برای اولین بار در تاریخ بوندس لیگا بود که 2 بازیکن مکزیکی در یک بازی گلزنی می کردند.

2: میچل وایزر بازیکن هرتا برلین در بازی مقابل شالکه برای اولین بار در بوندس لیگا روی 2 گل زده تیمش تاثیر داشت (1 گل زده و 1 پاس گل).

3: در پایان هفته سوم 3 بازیکن کارت قرمز دریافت کرده اند، 3 پنالتی از سوی داروان اعلام شده و میانگین 3.44 گل در هر بازی ثبت شده است.

5: روبرت لواندوفسکی برای اولین بار از زمان حضورش در بایرن مونیخ موفق شد در 5 دیدار پیاپی گلزنی کند.

23: دورتموند برای 23ــمین بازی از زمان حضور توماس توخل در بازی های خانگی شکست نخورد.

40: لئوناردو بیتنکورت بازیکن کلن تاکنون 40% از گل های خود در بوندس لیگا را مقابل فرایبورگ به ثمر رسانده است (4 از 10).

40: در تنها بازی بدون گل هفته سوم بوندس لیگا میان هافن هایم و وولفسبورگ دو تیم 40 بار برای گلزنی اقدام کردند.

200: یاکوب بلاژیکوفسکی بازیکن لهستانی وولفسبورگ، در 200ـمین بازی خود در بوندس لیگا به میدان رفت. او در این بازی برای اولین بار از زمان حضورش در بوندس لیگا بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

601: بعد از 601 دقیقه بلاخره دروازه مانوئل نویر باز شد. این اولین گلی بود که بایرن مونیخ تحت هدایت کارلو آنچلوتی دریافت می کرد.

7899