ادعای رایولا/ بالوتلی به لیگ برتر انگلیس برمی‌گردد

ادعای رایولا/ بالوتلی به لیگ برتر انگلیس برمی‌گردد

بازیکن جدید نیس سودای بازگشت به لیگ برتر را در سر دارد.

 به گزارش کاپ، طبق ادعای مینو رایولا، مدیربرنامه‌های مشهور ماریو بالوتلی، مهاجم جدید تیم نیس قصد بازگشت به لیگ برتر انگلیس را دارد.

 رایولا درباره موکلش گفت: ایتالیا برای او غیرقابل سکونت است چون آنجا رسانه‌های مدام به این بازیکن توجه دارند و خیلی زود وارد حاشیه می‌شود. او با تمرین سخت در نیس، امکان درخشش را به دست می‌آورد و اگر چنین فرصتی را برای خودش ایجاد کند، قطع می‌تواند فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس ملحق شود. فرانسه به ماریو احتیاج دارد؛ همان طور که به زلاتان احتیاج داشت اما موکل من به لیگ برتر بازمی‌گردد. ترجیح می‌دهید صد میلیون شرط ببندید یا بالو را جذب کنید؟هیچ کس نمی‌تواند مرا متقاعد کند ماریو یک مهاجم طراز اول نیست.

 او در ادامه افزود: نباید به او اجازه ترک منچسترسیتی را می‌دادم. جدایی ماریو از لیگ برتر تقصیر من بود. بالوتلی آن مقطع در انگلیس خوشحال نبود چون به خوردن، خوابیدن و فوتبال احتیاج داشت، نه هیچ چیز دیگری! فوتبال به توانایی‌های ماریو احتیاج دارد، نه به حواشی‌اش! برای تبدیل شدن به یک ورزشکار بزرگ باید 11، 12 سال خود را وقف موفقیت کنید و پس از این مدت اگر به خواسته خودتان رسیدید، می‌توانید کمی بیش‌تر روی زندگی شخصی تمرکز کنید و زندگی خودتان را بسازید. پاول ندود یکی از اولین بازیکنانی بود که با من همکاری داشت. او برخلاف ماریو حرفه‌ای برخورد می‌کرد و به حرفه‌اش تمرکز داشت. پاول مرد خانواده بود. هیچ وقت با حواشی زیاد به جایی نمی‌رسید و در نهایت احترام و اعتبار شما زیر سوال می‌رود.