رسمی؛ کرانچار از هدایت دینامو زاگرب استعفا داد

رسمی؛ کرانچار از هدایت دینامو زاگرب استعفا داد

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق تیم سپاهان که در این فصل هدایت تیم دینامو زاگرب را به عهده گرفته بود بعد از شکست 5-2 امشب تیمش مقابل رایکا از سمت خود استعفا داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، مدافع عنوان قهرمانی هفته گذشته با شکست خانگی مقابل اوسیک به رکورد 104 بازی شکست ناپذیری در خانه پایان داد و سپس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون هم 3-0 شکست خورد.  با وجود این که دینامو هنوز با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در رده سوم لیگ کرواسی قرار داشت، کرانچار مجبور شد تنها پس از 2 ماه فعالیت در این باشگاه، از سمت خود کناره گیری کند.

در پایان این دیدار کرانچار به خبرنگاران گفت:

نمی توانیم از نتایج اخیر راضی باشیم. و این تصمیم به خاطر منافع دینامو زاگرب منطقی است، و من به خاطر علاقه ای که به باشگاه دارم و می خواهم موفق باشد، باید حالا بروم. فشار زیادی تحمل کردم و بهتر است که حالا از زیر آن خارج شوم و بگذارم که فرد دیگری آن را به عهده بگیرد. برخلاف برخی گمانه زنی های رسانه ای، این تصمیم من بود و هیچ ارتباطی به مسئولان باشگاه ندارد. از بابت شکست امشب متأسفم، و وقتی برای تشکر از هواداران رفتم اشک از چشمانم جاری شد. اما حتی اگر امشب هم پیروز می شدیم، همین کار را می کردم. می خواهم از همه تشکر کنم؛ بازیکنان، هواداران و رسانه ها.

این مربی 59 ساله در ماه جولای برای سومین بار هدایت این باشگاه را به عهده گرفت و با موفقیت آنها را از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به مرحله گروهی رساند. او قبلاً و در کارنامه 25 ساله مربیگری خود، سابقه هدایت تیم های ملی کرواسی و مقدونیه را نیز به عهده داشت، در حالیکه پسرش نیکو کرانچار برای تیم رنجرز توپ می زند.

1771