فیورنتینا 1-0 رم؛ نخستین شکست فصل جالوروسی در سری آ

فیورنتینا 1-0 رم؛ نخستین شکست فصل جالوروسی در سری آ

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان اسپالتی نتوانستند از شکست یوونتوس استفاده کنند و با یک گل در خانه فیورنتینا شکست خوردند تا در همان رده سوم جدول باقی بمانند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های فیورنتینا و رم از هفته چهارم سری آ در ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 15: ادین ژکو روی سانتر فلورنزی صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه تیم میزبان به بیرون رفت.

دقیقه 18: ژکو بلافاصله صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما این بار دروازه بان فیورنتینا شوت این بازیکن را مهار رد.

دقیقه 34: تیم میزبان روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت خوبی شد اما مانولاس با یک تکل به موقع مانع از گلزنی ایلیچیچ شد.

دقیقه 37: مهاجم بوسنیایی رم بار دیگر روی پاس خوب فلورنزی در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه اش را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 53: ایلیچیچ روی پاس والرو در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما شزنی ضربه این بازیکن از گوشه سمت چپ محوطه جریمه را مهار کرد.

دقیقه 67: کالینیچ روی سانتر برناردشی می توانست با ضربه سر دروازه رم را باز کند اما شزنی با یک عکس العمل خوب مانع از این کار شد.

دقیقه 80: ناینگولان تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما ضربه این بازیکن که در موقعیت دشواری زده شد به تیر دروازه دروازه فیورنتینا برخورد کرد.

دقیقه 82: سرانجام قفل دروازه ها در دقیقه 82 باز شد. میلان بادلی روی پاس توموویچ پا به توپ شد و با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه شزنی را باز کند.

دقیقه 95: توتی روی پاس پرز در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه اسطوره رم از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت تا رم نخستین شکست فصل خود در سری آ را متحمل شود.