اسپانیول 0-2 رئال مادرید؛ تداوم صدرنشینی و برابری با رکورد بارسلونا

اسپانیول 0-2 رئال مادرید؛ تداوم صدرنشینی و برابری با رکورد بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته چهارم رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید موفق شد در خانه اسپانیول با نتیجه 2-0 پیروز شده و صدرنشینی خود را با 12 امتیاز تداوم بخشد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از هفته چهارم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اسپانیول در ورزشگاه کورنیا با قضاوت آقای الخاندرو هرناندز هرناندز به مصاف هم رفتند که شاگردان زیدان در پایان بازی موفق شدند علاوه بر کسب سه امتیاز و تداوم صدرنشینی 12 امتیازی، با ثبت شانزدهمین برد متوالی در رقابت های لالیگا، با رکورد پیروزی های متوالی گواردیولا در تاریخ لالیگا برابری کنند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه '6: حرکت وازکز از سمت راست و ضربه پای چپ خطرناک او با برخورد به بازیکن حریف به شکلی خطرناک از کنار دروازه به کرنر رفت؛ کرنر ارسالی هامس هم با ضربه سر راموس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: روی اشتباه په په داخل محوطه خودی، توپ مقابل پای باپتیستائو قرار گرفت اما شوت پای چپ این بازیکن با واکنش خوب کاسیا دفع شد تا دروازه مادریدی ها باز نشود.

دقیقه '18: کاسمیرو هم بعد از پیاتی به دومین بازیکن مصدوم این مسابقه تبدیل شد و تونی کروس که قرار بود در این دیدار استراحت کند، به اجبار وارد میدان شد.

دقیقه '22: به احترام درگذشت دنی خارکه، بازیکن سابق تیم اسپانیول، هواداران حاضر در ورزشگاه به صورت یکدست او را تشویق کردند.

دقیقه '39: روی ارسال عالی مارسلو و ضربه سر بنزما دروازه لوپز باز شد اما یک قدم از آخرین مدافع اسپانیول جلوتر بود و به درستی آفساید اعلام شد.

دقیقه '41: ارسال توپ از سمت راست با ضربه سر خطرناک باپتیستائو همراه شد که توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '1+45 (0-1)(هامس رودریگز): ستاره کلمبیایی در غیاب بازیکنانی چون بیل و رونالدو طبق انتظار تعیین کننده ظاهر شد و بعد از دریبل بازیکن پیش روی خود با شوتی محکم و زمینی توپ را به گوشه دروازه لوپز فرستاد تا رئال مادرید در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل رسیده و برنده به رختکن برود.

دقیقه '58: روی ارسال عالی لوکاس وازکز، آسنسیو با ضربه سر توپ را برای بنزما کاشت و ضربه آکروباتیک این مهاجم از داخل محوطه با واکنش عالی لوپز برگشت داده شد.

دقیقه '62: هامس رودریگز، زننده تک گل این مسابقه جای خود را به ایسکو داد که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است.

دقیقه '68: شوت خوب بنزما از گوشه سمت چپ محوطه اسپانیول باز هم با واکنش خوب لوپز به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '70 (0-2)(کریم بنزما): روی ارسال زمینی خوب وازکز از سمت راست، بنزما با جایگیری خوب خود با یک بغل پا دروازه لوپز را در سومین تلاش خود باز کرد تا پس از ثبت اولین گل فصل خود با موراتا تعویض شود.

دقیقه '75: کایسدو به هر زحمت داخل محوطه رئال مادرید به توپ ضربه زد و توپ پس از برخورد با پای کارواخال و تغییر مسیر، با واکنش خوب کاسیا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '82: این بار ایسکو از سمت چپ به شکل مورب حرکت کرد و ضربه خود را به سمت دروازه روانه کرد که لوپز با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

در نهایت رئال مادرید با کسب این پیروزی، 12 امتیازی شد و به صدر جدول رفت و شانزدهمین پیروزی متوالی خود در رقابت های لالیگا را هم رقم زد و با رکورد پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد و حالا تنها به یک برد دیگر نیاز دارد تا به تنهایی رکورد دار پیروز های متوالی در تاریخ لالیگا شود. ضمن اینکه اسپانیول برای هجدهمین بازی متوالی در لالیگا مقابل رئال مادرید شکست خورد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771