معاوضه دو بازیکن مغضوب اینتر و یوونتوس؛ شاید ژانویه

معاوضه دو بازیکن مغضوب اینتر و یوونتوس؛ شاید ژانویه

وبسایت رسمی برنامه نود - رسانه های ایتالیایی گزارش کردند دو باشگاه یوونتوس و اینتر در ماه ژانویه اقدام به معاوضه دو بازیکن خود خواهند کرد.

به گزارش وب سایت نود، استفان لیخشتاینر و مارسلو بروزویچ بازیکنان یوونتوس و اینتر که بنا به دلایل مشابهی از فهرست بازیکنان تیم برای دربی ایتالیا کنار گذاشته شده اند، احتمالاً در نقل و انتقالات زمستانی با یکدیگر معاوضه خواهند شد.

بنا بر گزارش های منتشره مارسلو بروزویچ به دلیل رفتار غیرحرفه ای از فهرست بازیکنان اینتر کنار گذاشته شد. هنوز خبر دقیقی از این اتفاق گزارش نشده اما مدیر برنامه های این ملی پوش کروات وقوع هرگونه اتفاق خاصی را تکذیب کرد. در همین حال بروزویچ شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد بدون هیچ دلیل خاصی از ترکیب اینتر برای دیدار با یوونتوس کنار گذاشته شده است. پیش از این بروزویچ قصد داشت با جدایی از اینتر راهی یوونتوس شود، اما مسئولان نراتزوری اعلام کردند قصد ندارند با فروش بازیکن به رقیب مستقیم خود باعث تقویت آنها شوند.

از سوی دیگر، استفان لیخشتاینر هم با چنین وضعیتی در تورین مواجه است. این بازیکن تابستان قصد داشت با جدایی از قهرمان سری آ، راهی اینتر شود اما مسئولان یوونتوس هم قصد تقویت حریف را نداشتند و بنابراین با این انتقال مخالفت کردند. البته قرارداد بازیکن سوئیسی یوونتوس در پایان فصل به اتمام می رسد و ژانویه آخرین مهلت برای موافقت با انتقال او خواهد بود.

شاید با وضعیت موجود هر دو باشگاه حاضر به معاوضه دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی شوند.

2081