واتفورد 3–1 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ روی نوار ناکامی

واتفورد 3–1 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ روی نوار ناکامی

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه هفته پنجم لیگ جزیره، واتفورد موفق شد منچستریونایتد را با حساب 3-1 شکست دهد تا سومین شکست پیاپی شیاطین سرخ رقم بخورد.

به گزارش وبسایت رسمی برنام نود، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های واتفورد و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که در پایان واتفوردی ها با یک بازی حساب شده،حریف بزرگ خود را شکست دادند.

ترکیب دو تیم:

واتفورد: گومز - یانمات - کچکارت - پرودل - بریتوس - هولباس - پریرا - بهرامی - کاپو - دینی - ایگالو

منچستر یونایتد: دخیا - والنسیا - بایی - اسمالینگ - شاو - پوگبا - فلینی - رشفورد - مارسیال - رونی - ابراهیموویچ

دقیقه 10: روی یک پاس بلند به تیر دو، پرودل با ضربه سر توپ را به محوطه شش قدم فرستاد اما ضربه سر دینی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 13: روی یک پاس بلند به پشت مدافعین و اشتباه اسمالینگ و دخیا، توپ به ایگالو رسید اما ضربه این بازیکن در حالی که دروازه خالی بود، به بیرون رفت.

دقیقه 17: سیو خارق العاده از دخیا! روی سانتر یانمات، دینی روی سر والنسیا ضربه سر به سوی دروازه زد که با عکس العمل عالی از دخیا مواجه شد

دقیقه 21: روی یک کار تیمی عالی از بازیکنان یونایتد، سانتر رشفورد در دهانه دروازه به زلاتان رسید اما این بازیکن نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه 31: پوگبا روی یک شوت از راه دور و از پشت محوطه جریمه، تیر دروازه را به لرزه در می‌آورد.

دقیقه 34: روی برگشت ضربه آزاد واتفورد و در شرایطی مشکوک به خطا روی مارسیال، بازیکنان واتفورد توپ را روی دروازه سانتر کردند و کاپو که یارگیری نشده بود با ضربه‌ای دقیق گل اول بازی را به ثمر می‌رساند.

دقیقه 38: روی یک کار زیبای تیمی دیگر، دیماریا با یک پاس قطری زیبا توپ را به مکسول رساند. سانتر دقیق این بازیکن به کاوانی رسید تا او به‌راحتی هت تریک خود را تکمیل کند.

دقیقه 42: اشتباه بهرامی باعث شد تا زلاتان با دروازه بان تک به تک شود اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 62: روی همکاری رشفورد و زلاتان، بازیکن سوئدی یونایتد توپ را روی دروازه ارسال کرد که پس از دفع ناقص مدافع حریف، رشفورد دروازه واتفورد را باز کرد.

دقیقه 79: سانتز زیبای فلینی روی تیر دو به زلاتان رسید اما ضربه سر این بازیکن را دروازه بان واتفورد به زیبایی برگرداند.

دقیقه 83: پاس آمرابات در گوشه محوطه جریمه به پریرا رسید و این بازیکن با پاسی رو به عقب زونیگا رو صاحب توپ کرد. این بازیکن هم در اولین ضربه خود به توپ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در پایان بازی با حساب 3-1 به سود واتفورد خاتمه یافت تا شرایط شیاطین سرخ پیچیده تر از پیش شود.

1405