کویت: پوگبا بر سر هم تیمی های خود فریاد می کشید؛ یونایتد فقط یک روش بازی دارد

کویت: پوگبا بر سر هم تیمی های خود فریاد می کشید؛ یونایتد فقط یک روش بازی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - درک کویت، بازیکن سابق تیم لیورپول و کنونی فاینورد مدعی شده است که پل پوگبا در جریان دیدار دو تیم در لیگ اروپا بر سر هم تیمی های خود فریاد می کشیده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پوگبا که رکورد دار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است، در جریان دیدار دو تیم منچستر یونایتد و فاینورد در رقابت های لیگ اروپا 90 دقیقه کامل بازی کرد و شاهد شکست 1-0 تیمش در ورزشگاه روتردام بود. کویت در مصاحبه با Mirror راجع به اتفاقات این بازی گفت:

تمام چیزی که من در جریان نیمه اول دیدار مقابل یونایتد شنیدم، داد و فریاد های پوگبا بر سر هم تیمی های خود بود. و وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد او حتی با صدایی بلند تر بر سر بازیکنان خودی فریاد می کشید. او در مورد چیز هایی که برای تیم خوب پیش نمی رفت، بر سر آنها داد می زد. چیزی که در مورد یونایتد وجود دارد، این است که آنها فقط یک راه برای بازی کردن می شناسند.

ما منتظر ماندیم تا آنها حمله کنند و به عنوان یک تیم فشردگی خود را حفظ کردیم چون می دانستیم که اگر از ابتدا به آنها حمله کنیم، در لبه تیغ خواهیم بود. آنها عاشق ضد حمله هستند. اما اگر مانع از انجام این کار شوید، می دانید که همیشه مقابل آنها شانسی خواهید داشت.

پوگبا 23 ساله در این فصل 4 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و موفق به گلزنی نشده است.

1771