ایهناچو: گل دی بروینه بسیار هوشمندانه بود

ایهناچو: گل دی بروینه بسیار هوشمندانه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم نیجریه ای منچستر سیتی پس از دیدار با بورنموث گفت حریف در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و در برابر ما کاملاً تسلیم بود.

به گزارش وب سایت نود، منچستر سیتی در ادامه روند خیره کننده خود، روز شنبه در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یافت و بورنموث را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

گل های منچستر سیتی در این بازی را کوین دی بروینه، کلیچی ایهناچو، رحیم استرلینگ و ایلکای گوندوغان به ثمر رساندند. گل نخست منچستر سیتی در این بازی روی یک ضربه آزاد و تیزهوشی بالای کوین دی بروینه به شکل زیبایی به ثمر رسید. در حالی که دیوار دفاعی بورنموث در هنگام ضربه آزاد به هوا پریدند، کوین دی بروینه ضربه خود را زمینی به سمت دروازه حریف زد و توپ از بین پاهای بازیکنان دیوار دفاعی بورنموث وارد دروازه شد. کلیچی ایهناچو مهاجم زننده گل دوم من سیتی در این دیدار پس از پایان بازی با تمجید از تیزهوشی کوین دی بروینه، گل ضربه آزاد او را بسیار هوشمندانه توصیف کرد و گفت:

بارها گل های ضربات آزادی که به این صورت به ثمر رسیده اند را دیده ایم و دی بروینه هم از قبل چنین فکری داشت و توانست از بین دیواره دفاعی گل بسیار هوشمندانه ای به ثمر برساند. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم بسیار عالی کار کردیم. متأسفانه در اواخر بازی داور به بازیکن ما کارت قرمز داد اما در مجموع عملکرد تیمی ما بسیار خوب بود.

ایهناچو در مورد اخراج نولیتو در دقایق پایانی بازی گفت:

به نظرم هر دو بازیکن در درگیری بودند، اما تصمیم داور این بود که فقط به نولیتو کارت قرمز نشان دهد.

ایهناچو از اینکه توانست در غیاب سرخیو آگوئرو محروم در این بازی به میدان برود و احتمال دارد در غیاب نولیتو در بازی بعد هم حضور داشته باشد، بسیار خوشحال است و اظهار داشت:

از اینکه می توانم در ترکیب من سیتی بازی کنم بسیار خوشحالم. باید روند رو به رشدی داشته باشم و سخت تلاش کنم تا این فرصت را از دست ندهم. هرگاه در کنار سایر بازیکنان به زمین می روم احساس بسیار خوبی دارم.

2081