تارتار: باید تیم آقا فیروز را ببریم

تارتار: باید تیم آقا فیروز را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار – سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان می گوید: حریف بهتر از ما بازی کرد و ما به نسبت بازی های خوبی که در دیدارهای قبلی به نمایش گذاشته بودیم در این بازی اصلا خوب نبودیم. شرایط آب و هوایی به سود تیم حریف بود و به ما اجازه پرس را نمی داد. با این حال روی ضد حمله صاحب موقعیت شدیم و توپ را به تیر دروازه زدیم. در ابتدای بازی هم 15 دقیقه شاهد توقف بودیم که دلیل آن نگفتند. از آنجایی که بازیکنان ما 20 دقیقه پیش از شروع بازی به رختکن می آیند نزدیک به 35 دقیقه بدن بچه ها از حرکت ایستاده بود که این خواه ناخواه ایجاد مشکل کرده بود. نفت مجسد سلیمان را تیم بسیار خوبی دیدم و امتیاز گرفتن از این تیم در مسجد سلیمان بسیار سخت است و بی شک با سهراب بختیاری زاده روزهای خوبی خواهد داشت.

مربی سابق پرسپولیس در مورد دربی 83 گفت: هر دو تیم محتاط فوتبال کردند. استقلال پیش از این بازی نمایش های خوبی نداشت و خوب هم نتیجه نگرفته بود و نمی خواست این بازی را ببازد تا شرایط از اینی که  هست بدتر شود. از سویی پرسپولیس که شرایط بهتری داشت باز هم نباختن برایش مهم بود و دیدید در اواخر بازی با اینکه صاحب توپ و میدان بود زیاد حمله نمی کرد!

مهدی تارتار در پاسخ به این سوال که با گذشت 6 هفته از لیگ برتر پرسپولیس تنها چهار گل زده در حالی که فصل گذشته در فاز حمله خیلی بهتر از این ها عمل می کرد، گفت: فصل گذشته پرسپولیس در دفاع متزلزل بود و به همین خاطر جام قهرمانی را از دست داد. اما این فصل برانکو به خوبی خط دفاعی تیمش را ترمیم کرده و از سویی به نظر می رسد استراتژی این مربی هم تغییر کرده است. طبیعتا بازیکنی که بیشتر دفاع می کند نمی تواند در حمله تاثیر فراوانی داشته باشد. مهدی طارمی هم در خط حمله آن تمرکز لازم را ندارد که البته به زودی این مشکل برطرف خواهد شد و من یقین دارم او این فصل هم آقای گل خواهد شد چون مهاجم توانمندی است. با این تعریف که خوب در موقعیت قرار می گیرد و بهتر از این موقعیت ایجاد می کند. پرسپولیس هم با این خط دفاعی راه آسان تری برای قهرمانی به نسبت فصل گذشته پیش رو خواهد داشت.

سرمربی تیم پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش کم گل می زند، گفت: علی دشتی، علی نظری و فرشاد محمدی مهاجمان ما در بازی با نفت مسجد سلیمان جوان هستند و نیاز به زمان دارند که خود را باور کنند. خیلی نگرانی نسبت به این مسئله نداریم چون موقعیت ایجاد می کنیم و هر روز تمرین می کنیم که مشکل گلزنی امان برطرف شود.

مهدی تارتار در خصوص نبرد این هفته با تیم اکسین البرز که رهبری آن برعهده پدرخانمش یعنی فیروز کریمی است می گوید: با همه احترامی که برای تیم اکسین و کادر فنی اش به خصوص فیروز کریمی قائل هستم  ما باید این بازی را به سود خود به پایان ببریم. در ابتدای مسابقات بازی مشابه ای را در برابر آلومینیوم در اراک تجربه کردیم با این تفاوت که در این بازی میزبان هستیم و از حمایت تماشاگر بهره می بریم.