پیکه: از سیستم انریکه شوکه شدیم

پیکه: از سیستم انریکه شوکه شدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع بلند قامت بارسلونا پس از دیدار این تیم مقابل لگانس اعلام کرد که ابتدا ترکیب لوییز انریکه باعث تعجب او و هم تیمی‌هایش شد.

به گزارش وبسایت نود، جرارد پیکه که عملکرد خوبی در دیدار مقابل لگانس داشت با مثبت دانستن تغییر سیسیتم بارسلونا اعلام کرد که بازی با 3 مدافع در برخی دیدارها جذاب خواهد بود، او پس از این دیدار در مصاحبه با اسپورت اعلام کرد:

می خواستیم در این دیدار حملات همه جانبه ای انجام دهیم که بازی با 3 مدافع این امکان را بیشتر فراهم می‌کند، با توجه به اینکه مهاجمین سریعی در اختیار داریم، فضایی که در خط دفاعی برای لگانس ایجاد می‌شد به چشم نمی‌آمد. لگانس در دقایقی از بازی شرایط را برای ما سخت کرده بود اما ما بارسلونا هستیم و باید دست به ریسک می‌زدیم. از عملکردم در این دیدار راضی هستم، احساس کردم بیشتر از گذشته می توان به تیم کمک کنم. بیشتر در جریان بازی قرار گرفتم و بیشتر از حضور در این دیدار لذت بردم، با این حال این سیستم شرایط را برای ایجاد موقعیت های بیشتر فراهم می‌آورد..

پیکه با اشاره به شکست هفته گذشته بلوگرانا اعلام کرد که هم تیمی‌هایش هم چنان به کسب قهرمانی‌های متعدد در این فصل امیدوارند. او در این رابطه افزود:

همیشه برای برد به میدان می‌رویم تا بتوانیم به اهدافمان در پایان فصل دست یابیم، اما در بعضی از دیدارها باید ببازیم. با این حال باید بعد از هر شکستی سریعا از نظر روحی آماده شویم تا بتوانیم در دیدارهای آینده شکست را جبران کنیم. همانگونه که برای بازی مقابل سلتیک آماده شدیم. در شرایط خوبی به مصاف اتلتیکو خواهیم رفت.

1899