پیش نمایش بازی نیویورک سیتی و دالاس؛ نبرد داغ غرب و شرق

پیش نمایش بازی نیویورک سیتی و دالاس؛ نبرد داغ غرب و شرق

به گزارش ورزش 11، بعد از شکست دردناک در برابر نیوانگلند ریوولوشن در هفته ی اخیر، نیویورک سیتی به خانه باز می گردد تا در ورزشگاه یانکی در یکی از سخت ترین بازی های فصل در مقابل قهرمان یو اس اوپن کاپ و صدرنشین لیگ صف آرایی کند.

نیویورک سیتی به رده ی سوم کنفرانس شرق سقوط کرده است سیتیزن ها هم امتیاز هم شهریشان نیویورک ردبولز هستند اما به طرزعجیبی 13 تفاضل گل کمتر از ردبولز دارد. آن ها می توانند چشمی به بازی نیویورک ردبولز و صدرنشین کنفرانس شرق، تورنتو داشته باشند و البته با پیروزی در بازی امشب می توانند به صدر جدول کنفرانس راه یابند. با این حال پیروزی در برابر بهترین تیم لیگ ام ال اس ساده نیست.

آخرین بازی دالاسی ها هم در برابر نیوانگلند بود و آن ها بر خلاف سیتی با بازی درخشانی در فینال یو اس اوپن کاپ 4-2 نیوانگلند را در هم کوبیدند. دالاس نیاز به پیروزی در برابر سیتی دارد زیرا ال ای گلکسی به فرم خوب خود بازگشت و حالا می تواند رقیبی در کنفرانس غرب برای دالاس شود. دالاس یکی از بهترین نیمکت های ام ال اس را دارد و ممکن است به دلیل فشار بسیار زیاد بازی هایشان کارلوس گرزو و مائورو دیاز را بر روی نیمکت قرار دهند.

بازی های این هفته از ام ال اس تاثیر بسیار زیادی در تاثیر هر دو جدول دارد و حالا باید دید پاتریک ویرا می تواند دفاع بی ثبات خود را ارتقا دهد یا اسکار پارخا تیم جوان خود را به پیروزی دیگری خواهد رساند.

 

اطلاعات بازی

داور: آلن کلی. نیویورک سیتی: 44 امتیاز (12 پیروزی 8 تساوی و 9 شکست) دالاس: 51 امتیاز (15 پیروزی 6 تساوی و 8 شکست)

 

ترکیب احتمالی

نیویورک سیتی: جاش ساندرز، جیسون هرناندز، فدریک بریلیانت، جفرسون منا، آر جی آلن، آندره آ پیرلو، آندونی ایرائولا، فرانک لمپارد، جک هریسون، داوید ویا، توماس مک نامارا.

دالاس: کریس سایتز، آتیبا هریس، هاکر زیمرمان، مت هجس، آئوربی دیوید، کلین آکوستا، مائورو دیاز، کارلوس گرزو، مایکل باریوس، مکسی اوروتی، رایان هالینگزهد.