منچستر سیتی 4-0 بورنموث؛ تداوم روند پیروزی‌های سیتیزن‌ها

منچستر سیتی 4-0 بورنموث؛ تداوم روند پیروزی‌های سیتیزن‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک بازی درخشان با 4 گل مقابل بورنموث پیروز شدند تا با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستر سیتی و بورنموث در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر  رفتند.

دقیقه 15: دی بروین به عملکرد درخشانش ادامه داد و با یک ضربه آزاد هوشمندانه موفق شد دروازه بورنموث را باز کند.

دقیقه 25: تیم گواردیولا روی یک حرکت تیمی تماشایی موفق شد برای بار دوم به گل برسد. نولیتو توپ را به دی بروین رساند و این بازیکن هم استرلینگ را پا به توپ کرد. وینگر انگلیسی سیتی توپ را در دهانه دروازه به ایهناچو داد تا دروازه بورنموث روی یک ضد حمله برق آسا باز شود.

دقیقه 48: من سیتی بار دیگر روی یک ضد حمله سریع به گل رسید. دی بروین توپ را به ایهناچو رساند و این بازیکن هم توپ را به استرلینگ در دهانه دروازه پاس داد تا دروازه تیم مهمان برای بار سوم باز شود.

دقیقه 64: رحیم استرلینگ که این روزها بسیار آماده است توپ را از بازیکن بورنموث گرفت و از 4 بازیکن این تیم به زیبایی عبور کرد اما ضربه نهایی اش توسط دروازه بان بورنموث مهار شد.

دقیقه 66: ایلکای گوندوغان در نخستین بازی خودش در لیگ برتر موفق به گلزنی شد. دی بروین با یک پاس تماشایی توپ را در موقعیتی مناسب به گوندوغان رساند تا هافبک جدید من سیتی با یک ضربه تمام کننده عالی گل چهارم تیمش را بثمر برساند.

دقیقه 77: تیم مهمان می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه ویلسون به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 86: نولیتو در یک صحنه با بازیکن بورنموث درگیر شد و پس از ضربه ای که با سر به این بازیکن زد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.