برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره جدید سیاه جامگان

برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره جدید سیاه جامگان

اولین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه سیاه‌جامگان برگزار شد.

به گزارش کاپ، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان امروز اولین جلسه خود را در محل باشگاه برگزار کردند.

محمدرضا عباسی ،محمد رویانیان، حجت الااسلام پژمان فر و محمدرضا کلایی اعضای جدید هیات مدیره هستند و یک نفر دیگر نیز طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.

این افراد در تمرین امروز عصر تیم فوتبال سیاه‌‍‌جامگان حاضر شده و با بازیکنان و کادر فنی صحبت کردند.