لگانس 1 - 5 بارسلونا، خشم MSN باز هم قربانی گرفت

لگانس 1 - 5 بارسلونا، خشم MSN باز هم قربانی گرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته چهارم مسابقات لالیگا، بارسلونا در حالی به مصاف لگانس رفت که هفته گذشته با نتیجه شوکه کننده 2-1 مقابل آلاوز شکست خورده بود.

به گزارش وبسایت نود، لوییز انریکه این بار با استفاده از مثلث هجومی خود، ریسک نکرد و با تغییراتی در خط هافبک این بازی را آغاز کرد.

دقیقه 15: لوییز سوارز با فراری زیبا و ارسال پاس زمینی برای مسی، دروازه ای نیمه خالی را مقابل مهاجم آرژانتینی قرار داد تا لیونل مسی نخستین گل بارسا را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۰: بارسلونا با یک همکاری زیبا موفق شد حمله همه جانبه ای را ایجاد کند اما سانتر کوتاه سوارز با ضربه نه چندان دقیق نیمار به بیرون رفت.

‎دقیقه ۲۳: لوییز سوارز با فراری زیبا از سمت چپ موقعیت پاس مناسبی داشت اما مدافع لگانس به قصد بیرون زدن توپ او نزدیک بود گل به خودی زیبایی را به ثمر برساند که با عکس العمل زیبای دروازه بان لگانس توپ به کرنر رفت.

‎ دقیقه ۳۱: روی غفلت مدافعین لگانس، مسی توانست توپ سرگردان بین دفاع را بدزدد و با پاسی زیبا دروازه خالی را مقابل سوارز قرار داد تا این بازیکن نتیجه بازی را ۲-۰ کند.

دقیقه ۳۴: کاچیس با فراری زیبا از سمت چپ با تراشتگن تک به تک شد اما دروازه بان بارسا با کمک اومتیتی توانست این توپ را مهار کند.

دقیقه ۴۴: روی پاس زیبای مسی به سوارز، بازیکن اروگوئه ای به همراه نیمار در مصافی دو به تک با سرانتس قرار گرفتند و پاس سوارز به نیمار، دروازه خالی را مقابل نیمار قرار داد تا گل سوم بارسا به ثمر برسد.

نیمه نخست این دیدار با حملات متعدد لگانس آغاز شد اما رفته رفته بارسا موفق شد تا کنترل بازی را در اختیار بگیرد و با نتیجه ای خوب به رختکن برود.

‎دقیقه ۴۷: ضربه کونه از پشت محوطه به وسط دروازه رفت و تراشتگن برای گرفتن این توپ کار سختی نداشت.

‎دقیقه ۵۴: با پاس زیبایی که سوارز برای نیمار فراهم کرد، مهاجم برزیلی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که با خطای دفاع لگانس در محوطه جریمه سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد.

‎دقیقه ۵۵: مسی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست با ضربه ای محکم گل چهارم بارسا را به ثمر برساند.

‎دقیقه ۵۸: ماسکرانو با ارسالی زیبا از میانه میدان، مسی را در موقعیتی مناسب قرار داد اما ضربه مسی از زاویه بسته توسط دروازه بان و دافع لگانس دور شد.

‎دقیقه ۶۴: رافینیا با حرکتی فردی و ضربه ای کات دار و دیدنی گل پنجم بارسا را به ثمر رساند.

‎دقیقه ۸۰: گابریل موفق شد از روی ضربه ایستگاهی دروازه بارسا را باز کند.

در نیمه دوم این دیدار، بارسا بیشتر با هدف حفظ توپ به میدان رفت و پس از تعویض شدن لوییز سوارز، بارسا بیش از پیش به حفظ توپ روی آورد تا برای دیدار بامداد پنجشنبه مقابل اتلتیکو مادرید مشکل خاصی نداشته باشد.

آمار و ترکیب دو تیم:

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899