شاهرودی: ربیع خواه از کجا آمده و بازیکن پرسپولیس شده است

شاهرودی: ربیع خواه از کجا آمده و بازیکن پرسپولیس شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و سه انتقاد کرد.

رضا شاهرودی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود درباره هشتاد و سومین دربی پایتخت گفت: دو تیم خیلی احتیاط می کردند و اصلا بازی خوبی نبود. این بازی خیلی دور از انتظار بود و تیم ها بیشتر خطا می کردند تا فوتبال بازی کنند و این دربی نبود که همه دنبالش بودند.

وی ادامه داد: مربیان دو تیم استرس داشتند و در چهره آنها پیدا بود و مشخص شد از مساوی بدشان نمی آمد. اصلا بازی خوبی ندیدیم،  موقعیت های خیلی کمی خلق شد و فقط یک موقعیت صد در صد گل داشتیم که طارمی در شش قدم آن را از دست داد.

مدافع چپ اسبق پرسپولیس با انتقاد از عملکرد محسن ربیع خواه در این تیم تاکید کرد: من می خواستم در این باره صحبت کنم چون ربیع خواه واقعا در این چند بازی در سطح پرسپولیس ظاهر نشده است. او توپ را می گیرد و به دو قدمی خودش پاس می دهد و با رفع مسئولیت بازی می کند. من نمی دانم این بازیکن تا حالا کجا بوده که در لیگ برتر نبوده و در این سن به پرسپولیس آمده است. من اول فصل گفتم باید به او فرصت داد ولی الان که به بازی او دقت می کنم می بینم آن طور که باید تلاش نمی کند.

شاهرودی ادامه داد: بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید تمرینات انفرادی را دنبال کند و سخت تلاش کند خودش را در دل هواداران جا کند و بار فنی داشته باشد ولی متاسفانه نمی دانم چرا این طور است. کاری به ربیع خواه ندارم اما کلا بعضی ها خوش شانس هستند، امثال ما خیلی سختی کشیدیم تا به پرسپولیس برسیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به تغییر در نحوه بازی این تیم گفت: برخی بازیکنان پرسپولیس که سال گذشته عالی بازی می کردند امسال مثل سال قبل ظاهر نمی شوند. نمی دانم پرسپولیس در خط حمله چه مشکلاتی پیدا کرده که مثل پارسال موقعیت خلق نمی کند و بار هجومی اش کافی نیست و به سختی گل می زند. دو بازی است که تیم گل نمی زند و آقای برانکو باید این مشکل را حل کند. مهدی طارمی پارسال فوق العاده بود و بازیکن را از مقابل خودش برمی داشت، حرکت می کرد و پا به توپ می شد ولی امسال  آن ویژگی را در او نمی بینم. عالیشاه هم مثل پارسال نیست و بعضی بچه های دیگر در فاز حمله هم همین مشکل را دارند و باید علت یابی شود.

شاهرودی در پایان گفت: در مجموع دو تیم فوتبال خوبی بازی نکردند و استقلال بیشتر دنبال تخریب بازی پرسپولیس و بستن فضاها بود و دیدید که از مساوی هم راضی بودند و کلا دربی خوبی نبود و بازیکنان دو تیم در سطح و اندازه های دربی ظاهر نشدند. در میان بازیکنان دو تیم هم کمال کامیابی نیا و امید ابراهیمی عملکرد خوبی داشتند.