برانکو:شادی استقلال طبیعی است/چگونه بدون ملی پوشان بازی کنیم؟

برانکو:شادی استقلال طبیعی است/چگونه بدون ملی پوشان بازی کنیم؟

 سرمربی تیم پرسپولیس گفت:سپاهان در 6 ، 7 سال اخیر موفق ترین تیم ایران بوده است.

به گزارش کاپ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: بازی با سپاهان دربی سوم برای ماست. سه بازی بسیار مهمی که پرسپولیس داشت همه پشت سر هم قرار گرفتند و رقابت های زیادی بین پرسپولیس و سپاهان وجود دارد بیشتر از آن رقابت با استقلال است البته سپاهان در 6 ، 7 سال اخیر موفق ترین تیم ایران بوده است.

وی افزود: لازم است یک بار دیگر به عبدالله ویسی بابت قهرمانی فصل گذشته تبریک بگویم. وی از یک تیم جوان ، یک تیم قهرمان ساخت. همین حالا هم ویسی با سپاهان جوانگرایی کرده و تیم جوانی را به مدعی تبدیل کرده است. 

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی نیا در بازی با سپاهان گفت: مسلما مشکلات زیادی خواهیم داشت . باید ببینم وحید امیری آماده است یا خیر. به هرحال سعی می کنیم همه بچه ها را برای بازی با سپاهان آماده کنیم. پرواضح است که کار سختی مقابل این تیم داریم. 

برانکو درباره بازی های این فصل تیم گفت: ما از ابتدای فصل می دانستیم که امسال فصل سختی را خواهیم داشت. دو فصل پیش پرسپولیس تنها یک هفته مانده به آخر لیگ و در بازی با پیکان بقای خود را قطعی کرد. عملا فصل پیش هم پرسپولیس می توانست قهرمان شود. حالا اگر این فصل ها را در کنار هم قرار دهیم آخرین بازی ای که باخته ایم بازی با سایپا در تهران بود و پس از آن بیش از 20 بازی را نباختیم. به این ترتیب در سه بازی اخیر خود تنها یک بازی را باخته ایم و آن هم بازی با نفت تهران بوده است.

وی ادامه داد: پارسال همین موقع تنها 4 امتیاز داشتیم یادم نمی آید که چند گل خورده بودیم. الان مشکل ما این است که مهدی طارمی دوره بدنسازی و آماده سازی را نگذرانده است. همچنین مصدومیت وحید امیری و از دست دادن شانس های گلزنی زیادی که داشته ایم. اگر فرصت هایی که طارمی مقابل تراکتورسازی در دقیقه 50 و استقلال در بازی دیروز داشت و از دست داد را به گل تبدیل می کردیم الان شرایط متفاوتی داشتیم. با تمام این احوال باز هم موقعیت های دیگری داشتیم. خود من از شرایط تیم راضی هستم. 

سرمربی پرسپولیس درباره شادی استقلالی ها از تساوی مقابل این تیم گفت: من به بچه ها هشدار داده بودم که این مسابقه دربی هست و هر دربی رقابت خاص خود است. نمی توان پیشاپیش گفت چه تیمی برنده می شود مخصوصا با توجه به این شرایطی که استقلال تیم خوبی دارد. آنها تیمی را بسته اند که می خواهد قهرمان شود. طبیعی است که آنها خوشحال باشند زیرا یک امتیاز مقابل پرسپولیس برای هر حریفی مایه شادی است. 

برانکو اذعان داشت: نمی توان گفت که ما ترس داشته ایم. اتفاقا نظم ما بالا بود و شرایط خوبی داشتیم ما تا دقیقه 93 داشتیم حمله می کردیم و استقلالی ها در 15 دقیقه آخر از نیمه زمین خود نمی توانستند پیش بیایند و گلی هم زدیم که آفساید بود. 

وی درباره ترکیب پرسپولیس در بازی های اخیر و دو تساوی بدون گل این تیم مقابل تراکتور و استقلال بیان داشت: من این را قبول ندارم که تیم مان کسل کننده بازی کرده است. یادمان باشد ما در بازی قبل با تراکتور بازی کردیم و بازیکنان ملی پوش ما یک ماه با ما نبودند و تنها یک جلسه با ما تمرین کردند. نباید انتظار داشته باشیم که بازیکنان مقابل تراکتورسازی در تبریز عملکرد دیگری داشته باشند. البته دیروز خیلی بهتر بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. آنها تنها روی موقعیت های انصاری و رضایی می توانستند گل بزنند. در حالی که آن همه مهره داشتند. فکر می کنم هواداران می توانند از نتیجه راضی باشند. البته ما هنوز از لحاظ آماده شدن زمان می خواهیم. بازیکنی مثل وحید امیری از چین مصدوم آمده بود. 

برانکو درباره شرایط طارمی و ناآمادگی وی گفت: در بازی های ابتدایی  مهدی بازی نکرد. البته در همان موقع هم نتیجه ضعیف تر بود. در تیم ما بچه هایی که بهتر از بقیه هستند بازی می کنند و طبیعی است که بدون آنها هم بازی می کنیم. آیا باید همه بازی ها را با 5 گل ببریم خب طبیعی است که همچین اتفاقی رخ نمی دهد. 

وی درباره صحبت های مسوولان سازمان لیگ که گفته اند در روزهای تعطیلی لیگ جام حذفی برگزار می شود عنوان کرد: فردا با طاهری جلسه خواهیم داشت و در این باره صحبت می کنیم. من نمی دانم چگونه مسوولان سازمان فکر می کنند که ما می توانیم بدون 6، 7 بازیکن ملی پوش خود در چنین مسابقاتی بازی کنیم. 

برانکو در خاتمه درباره حضور هومن افاضلی در تمرین امروز پرسپولیس گفت: آیا نباید او می آمد؟ او با من کار کرده و دانش بالایی دارد. همچنین 15 سال است که رفیق من است و در تیم ملی هم در کنار من بوده است.