ماریو در مراسم معارفه: همه چی آرومه

ماریو در مراسم معارفه: همه چی آرومه

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرغم شکست خانگی پنج شنبه اینتر در لیگ اروپا، هافبک تازه وارد پرتغالی شرایط و اوضاع تیم را خوب و مثبت ارزیابی می کند.

به گزارش وب سایت نود، ژائو ماریو که به تازگی به تیم آبی پوش میلان پیوسته و روز جمعه در نشستی خبری به طور رسمی به عنوان بازیکن اینتر معرفی شد، صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد:

حضور در تیم بزرگی مثل اینتر برایم افتخار بزرگی است. از همه آنهایی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم. نخستین فردی که با ایشان درباره پیوستن به اینتر صحبت کردم، مدیر ورزشی باشگاه پیرو اوسیلیو بود که مذاکرات ما پیش از رقابت های یورو آغاز شده بود. و خوشبختانه همه چیز به خوبی و خوشی پیش رفت تا اینکه سرانجام به اینتر پیوستم. پس از پیروزی برابر پسکارا، اوضاع تیم خوب است. باید نگاهمان همراه با اطمینان خاطر رو به جلو و آینده باشد.

ژائو ماریو در ادامه به سایر هموطنانش که قبلاً در اینتر حضور داشته اند، اشاره ای کرد و گفت:

به خوبی می دانم که اینتر خط مشی و سیاست فوق العاده ای دارد. از هموطنان پرتغالی که قبلاً در اینتر بوده اند، ژوزه مورینیو و لوئیس فیگو را به خاطر دارم. این امکان برایم وجود داشت که فوتبالم را در اسپورتینگ ادامه دهم، اما می خواستم خودم را در یک تیم دیگر و یک کشور دیگر محک بزنم.

ماریو در پایان درباره دیدار حساس یکشنبه اینتر برابر یوونتوس هم گفت:

این مسابقه برای همه از اهمیت خاصی برخوردار است، و امیدوارم که تیم ما بازی خوبی را به نمایش بگذارد. گاهی اوقات پیش می آید تیمی که شرایط نامساعدتری دارد بازی بهتری را نسبت به حریف ارائه کرده و موفق می شود. اگر به تیم پرتغال در رقابت های یورو 2016 دقت کنید، هیچ کس ما را جز شانس های قهرمانی به حساب نمی آورد؛ اما در پایان قهرمان یورو شدیم و همه را شگفت زده کردیم.

2081