یکشنبه کاپلو جانشین دی بوئر می شود!؟

یکشنبه کاپلو جانشین دی بوئر می شود!؟

وبسایت رسمی برنامه نود - پیرو اوسیلیو مدیر ورزشی باشگاه اینتر ایتالیا از احتمال اخراج فرانک دی بوئر سرمربی این تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی هلندی اینتر که در فاصله دو هفته تا شروع سری آ جانشین روبرتو مانچینی شد، تنها چهار بازی هدایت آبی پوشان را بر عهده داشته که حاصل آن دو شکست، یک تساوی و یک برد بوده است.

با وجود کسب نتایج نه چندان قابل قبول در چهار هفته ابتدایی سری آ، پنج شنبه شب اینتر در چارچوب رقابت های لیگ اروپا برابر حریف نه چندان مطرح خود متحمل شکست خانگی شد و همین شکست کاسه صبر مدیران اینتر را لبریز کرد تا در همین ابتدای کار آخرین فرصت و اولتیماتوم را به دی بوئر هلندی بدهند. به دنبال شایعاتی که پیرامون اخراج یا ابقاء دی بوئر در محافل ورزشی ایتالیا شنیده شد، روز جمعه پایگاه اینترنتی کالچو مرکاتو گزارشی مبنی بر این منتشر کرد که در صورت عدم نتیجه گیری دی بوئر در دیدار یکشنبه برابر یوونتوس صدرنشین، این مربی هلندی از کار برکنار خواهد شد. همچنین، در این گزارش کاپلو به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی دی بوئر معرفی شده است.

اما پیرو اوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، در نشست خبری که برای معرفی رسمی ژائو ماریو هافبک جدید نراتزوی برگزار شده بود، در پاسخ به سئوالات خبرنگان پیرامون وضعیت فرانک دی بوئر هلندی، عصبانیت خود از عملکرد کادر فنی را با گفتن این حرفها نشان داد:

اگر در مورد دی بوئر می خواهید بدانید، باید در مورد عملکردش الفاظی را به کار ببرم که معذورم زیرا افراد محترم و باشخصیتی در اتاق کنفرانس حضور دارند و گفتن چنین حرف هایی اصلاً جالب نیست. اما همین اندازه به شما بگویم که دیگر حرف زدن بس است. باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم زیرا از رقبای خود بسیار عقب هستیم. دی بوئر مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شده و زمان زیادی برای کار کردن با همه اعضای تیم در اختیار نداشته است. انجام کارهای مهم بدون در اختیار داشتن زمان کافی به هیچ وجه آسان نیست و چه بسا غیرممکن باشد. پس باید صبور باشیم.

2081