کآن 0 – 6 پاریسن ژرمن؛ پیروزی قاطعانه شاگردان امری با درخشش کاوانی

کآن 0 – 6 پاریسن ژرمن؛ پیروزی قاطعانه شاگردان امری با درخشش کاوانی

وبسایت رسمی برنامه نود - در شروع هفته پنجم لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن با یک پیروزی سنگین، برای دیگر تیم های فرانسه خط و نشان کشید.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در چارچوب هفته پنجم لیگ فرانسه، تیم‌های پاریسن ژرمن و کآن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با ارائه یک نمایش هجومی خوب و البته آتش بازی کاوانی، موفق شد پیروزی درخشانی به دست بیاورد.

پاریسن ژرمن: ایرائولا؛ کیمپمبه، مارکینیوس، مونیر، مکسول؛ کریچوویاک، متوئیدی، لوکاس مورا، رابیو، دی ماریا؛ کاوانی

 گزارش دقایق حساس بازی

دقیقه 4: پاس بلند مدافعین پاریسن ژرمن به کاوانی رسید اما ضربه این بازیکن تحت‌فشار بازیکنان حریف به بیرون رفت.

دقیقه 9: روی برگشت یک ضربه کرنر، ضربه سر داسیلوا بازیکن کآن، از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: روی یک کار تیمی زیبا، مکسول در نزدیکی‌های محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد. سانتر این بازیکن پس از عبور از لوکاس به کاوانی رسید تا او دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 22: روی یک پاس در عمق، لوکاس در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد اما مدافع حریف وی را به خطا متوقف کرد. کاوانی پشت ضربه پنالتی قرارگرفته و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 31: دیماریا از گوشه محوطه جریمه سعی داشت تا با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کند اما ضربه زیبای او به بیرون رفت.

دقیقه 34: ضربه لوکاس مورا در آستانه ورود به دروازه بود که داسیلوا توپ را برگشت داد.

دقیقه 38: روی یک کار زیبای تیمی دیگر، دیماریا با یک پاس قطری زیبا توپ را به مکسول رساند. سانتر دقیق این بازیکن به کاوانی رسید تا او به‌راحتی هت تریک خود را تکمیل کند.

دقیقه 45+1: گل چهارم برای کاوانی! روی یک ضد حمله سریع، مونیر با یک پاس در عمق کاوانی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای ارام دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 64: اگوستین که به‌جای دیماریا وارد میدان شده بود، روی یک کار انفرادی در تلاش برای باز کردن دروازه حریف بود که ضربه‌اش در آخرین لحظه دفع شد.

.دقیقه 67: روی یک و دو بین لوکاس و اگوستین چسبیده به محوطه جریمه، لوکاس با یک ضربه محکم دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 77: موقعیت خارق العاده ای برای میزبان از دست رفت. درحالی که ضربه اول سانتینی توسط ایرائولا دفع شد، این بازیکن روی برگشت توپ، درحالی که دروازه خالی روبه رویش بود، توپ را به آسمان زد.

دقیقه 78: روی یک ضدحمله برق آسا، رابیو پاس درعمق زیبایی برای اگوستین فرستاد که این بازیکن هم با یک ضربه مهار نشدنی دروازه حریف را باز کرد. کآن 0 پاریسن ژرمن 6.

دقیقه 90+2: سوت پایان بازی و برتری قاطعانه شاگردان امری .

امتیازات داده شده به بازیکنان ممکن است پس از چند ساعت یا یک روز در وب سایت مرجع تغییر کند.

1405