پیش بازی هال سیتی -آرسنال؛ توپچی ها به دنبال حفظ روند پیروزی

پیش بازی هال سیتی -آرسنال؛ توپچی ها به دنبال حفظ روند پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر شنبه و از سری بازی‌های هفته پنجم لیگ جزیره، هال سیتی میزبان آرسنال خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 18:30 شنبه و در ورزشگاه KC برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده راجر ایست خواهد بود.

 پس از کسب یک امتیاز در دو بازی ابتدایی فصل، شاگردان ونگر در دو هفته اخیر به پیروزی دست‌یافته‌اند و حالا برای حفظ این روند به مصاف میزبان می‌روند. توپچی‌های لندن در بازی این هفته لیگ قهرمانان، مقابل میزبان خود پاریسن ژرمن با نتیجه 1-1 متوقف شدند. در این بازی ونگر به پیتر چک استراحت داده بود اما علیرغم بازی خیلی خوب اوسپینا، ونگر در کنفرانس پیش از بازی تایید کرد که پیتر چک در بازی روز شنبه به دروازه تیمش بازخواهد گشت. ونگر در این بازی مرته ساکر، گابریل، ولبک، جنکینسون، رمزی و ولکات را در اختیار ندارد. اما از سوی دیگر، پس از این‌که ژیرو در بازی مقابل پاریسن ژرمن به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد، انتظار می‌رود در بازی شنبه به‌صورت فیکس به میدان برود.

از سوی دیگر اما هال سیتی با کسب 2 پیروزی و یک تساوی بهترین شروعش در لیگ برتر را رقم زده است. ابتدای مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام دروازه‌بان سابق این تیم، دانیل ویلکینسون 26 ساله، که اخیرا در طی یک بازی فوتبال در لیگ‌های محلات درگذشته خواهد داشت. مایک فیلان که هنوز به‌طور دائمی به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب نشده، امیدوار است تا در این دیدار بتواند به شروع امیدوارکننده تیمش، علیرغم مشکلات متعدد باشگاه، ادامه دهد. آلن مک گریگور، مایکل داوسون و الکس بروس، مهم‌ترین غایبان تیم میزبان را تشکیل می‌دهند اما از سوی دیگر، گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه، رایان میسون، ممکن است در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. درعین‌حال ام بوکانی، بازیکن سابق نوریچ هم که به‌طور قرضی به این تیم آمده، احتمالا از روی نیمکت کارش را آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دوتیم

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

5 بازی آخر خارج از خانه آرسنال مقابل هال با پیروزی توام بوده است.در 11 بازی از 12 دیدار اخیر دو تیم در کلیه رقابت‌ها، آرسنال حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.در سه بازی آخر خارج از خانه آرسنال در این ورزشگاه، شاگردان ونگر در هر دو نیمه بازی پیروز میدان بوده‌اند.6 بازی از 7 بازی آخر هال سیتی در لیگ برتر به طور میانگین زیر 2.5 گل در خود داشته است.آرسنالی‌ها در 13 بازی از 14 بازی آخر خود در لیگ، شکست نخورده‌اند.در 5 بازی از 6 بازی آخر خود آرسنالی‌ها حداقل 2 گل به ثمر رسانده‌اند.در 4 بازی آخر خود مقابل هال سیتی در کلیه رقابت‌ها، سانچز 4 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده است.در 3 بازی آخر هال سیتی در لیگ برتر، پس از دقیقه 90 گلی بین دو تیم ردوبدل شده است.

 پیش بینی نتیجه بازی

1405