دلتنگی قرمزها برای رقص پروفسور (عکس)

دلتنگی قرمزها برای رقص پروفسور (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم مسابقات لیگ برتر باز هم به یک تساوی بدون گل دست یافت تا پس از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز دومین تساوی بدون گل را در کمتر از یک هفته تجربه کند. این در حالی است که پرسپولیس همراه با برانکو ایوانکوویچ فقط در یک دیدار از فصل گذشته نتوانست گلزنی کند تا هواداران پرسپولیسی به گلزنی بازیکنان خود در هر بازی امیدوار باشند.

در بازی ویژه پایتخت هم انتظار بر این بود تا پرسپولیس بیشتر از چیزی که دیده شد، تهاجمی بازی کند. درست است که این تیم بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهد ولی از طرفی خط حمله این تیم هم سومین خط حمله ضعیف مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

 یکی از دلایل محبوبیت فراوان ایوانکوویچ در میان هوادارن پرسپولیسی همین سبک بازی زیبا، خاص و تهاجمی بوده که او از زمان ورود خود به تیم پرسپولیس وارد کرده است. اما با شروع این فصل هر چقدر که برانکو ایوانکوویچ توانسته در خط دروازه و خط دفاعی ضعف‌های خود را پوشش دهد، در خط حمله از حالت مطلوب و انگیزه زیادی که در میان مهاجمین این تیم برای گلزنی داشت، فاصله گرفته و به نظر می رسد برانکو باید از این تفکر محتاطانه خارج شود تا بتواند گل‌های بیشتری را به ثمر برساند.