پیروزی پرگل بارسلونا مقابل کوردوبا

پیروزی پرگل بارسلونا مقابل کوردوبا

خوش نظر: فغانی حرف زشتی به من زدسرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: علیرضا فغانی در بازی با راه آهن حرف زشتی به من زد.

کامرانی‌فر از دنیای داوری خداحافظی کردکمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به صورت رسمی از دنیای داوری خداحافظی کرد.

تلفیق جدال رونالدو - مسی با بوکسروزنامه مشهور مارکا در جلد امروز خود خلاقیت فوق العاده ای نشان داده و جدال رونالدو – مسی را با جدال حساس فردا شب «فلوید می‌ودر» و«مانی پاکیائو» تلفیق کرده است.

خبر بد برای هدایتی؛متقاضیان خرید پرسپولیس دوباره سه نفر شدنددولت تصمیم گرفته پیشنهاد هر سه متقاضی خرید پرسپولیس را بررسی کند.

همسر ریو فردیناند در سن ۳۵ سالگی درگذشتهمسر ریو فردیناند مدافع پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس بعد از یک مبارزه کوتاه با سرطان در سن ۳۵ سالگی درگذشت.

فلاحت‌زاده: ملوان ابتدای فصل در حد لیگ برتر نبودفرشاد فلاحت زاده با اشاره به بازیکنانی که در ابتدای لیگ به ملوان پیوستند، افزود: ملوان ابتدای فصل برای لیگ برتر بسته نشده بود.

نامه عذرخواهی پیام صادقیان از پرسپولیسی هاپیام صادقیان برای چندمین بار در طول یک ماه اخیر به خاطر رفتارهایش عذرخواهی کرد.

کمک سازمان لیگ باعث شد پرسپولیس هتل بگیرد!در آستانه بازی پرسپولیس مقابل پیکان سازمان لیگ با واریز بخشی از درآمدهای پرسپولیس به حساب این باشگاه باعث شد سرخ‌پوشان بتوانند اردوی خود را قبل از این بازی برگزار کنند.

منوچهری: در ۲۰ دقیقه اول باید ۶ گل به سایپا می‌زدیممهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در ۲۰ دقیقه اول باید ۶ گل به سایپا می‌زدیم و جدا از ۲ گلی که زدیم ۴ موقعیت صددرصد را از دست دادیم.

فیفا النصر را به علت تخلفات سال گذشته جریمه کردکمیته حقوقی- قضایی فدراسیون جهانی فوتبال، باشگاه النصر را به علت تخلفات صورت گرفته از سوی این تیم در تابستان گذشته، جریمه سنگینی کرد.

دقیقی: برای موفقیت پیکان حاضرم شیپور هم به دست بگیرممهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: حاضرم برای موفقیت پیکان حتی روی سکوها شیپور هم به دست بگیرم و آرزو می‌کنم در ۲ دیدار آینده این تیم بتواند نتیجه لازم را کسب کند.

دغاغله: درگیری‌ام با ماساژور تیم موضوع کوچکی بودمهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری‌اش با ماساژور تیم گفت: یکسری مسائل وجود دارد که نمی‌خواهم درباره آنها حرف بزنم اما از ماساژور تیم عصبانی شدم و حرفی زدم.

بادامکی: "باد" گل کرار را زیبا کرد!هافبک تهاجمی صبای قم وزش باد را به ضرر تیمش دانست و اظهار کرد که وزش باد باعث شد گل کرار زیباتر شود!

قنبرزاده: بدعهدی صداوسیما به باشگاه‌ها ضرر رسانده استمدیرعامل باشگاه نفت تهران با انتقاد از صداوسیما گفت: پرداخت نشدن حق پخش، خلاف عهدی که صورت گرفته به باشگاه‌ها ضرر رسانده و دور از انصاف است.

مرزبان: مشکلات مالی پدیده را وارد بحران کردسرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در پایان فصل من و توماس هسلر از پدیده جدا خواهیم شد چون مشکلاتی وجود دارد که ما نمی‌توانیم تیم را به خواسته‌هایمان برسانیم.