دل پیرو افسانه ای از تیم محبوبش می گوید؛ از دلایل جدایی تا این همه پولی که نباید برای هیگواین پرداخته می شد

دل پیرو افسانه ای از تیم محبوبش می گوید؛ از دلایل جدایی تا این همه پولی که نباید برای هیگواین پرداخته می شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق افسانه ای یوونتوس به خاطر جدایی از تیم محبوبش اصلاً پشیمان نیست و قصد بازگشت به این تیم را هم ندارد.

به گزارش وب سایت نود، آلساندرو دل پیرو به دلیل عدم ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه یوونتوس، در سال 2012 از این تیم جدا شد. بسیاری از هواداران یووه از نحوه برخورد و رفتار مسئولان باشگاه با اسطوره تیم شان را زشت می دانستند و از این بابت ناراحت بودند اما خود دل پیرو بارها اعلام کرده که رابطه او با مدیر یوونتوس یعنی آنیلی خوب است.

دل پیرو که پس از یوونتوس در تیم های اف سی سیدنی و دینامو دهلی بازی کرد، در ارتباط با داستان جدایی اش از بیانکونری به کوریره دلو اسپورت اینگونه گفت:

زمان خیلی زیادی از این داستان گذشته که دیگر در تورین نیستم و فرصت دیدار با یکدیگر را نداشته ایم، اما من مشکلی با این مسئله نداشته و ندارم. در این اتفاق جای هیچ افسوسی هم نیست فقط با یکدیگر قطع همکاری کردیم. من از شرایط خودم راضی هستم.

دل پیرو در مورد احتمال بازگشت به یوونتوس در آینده هم اینگونه نظرش را بیان می کند:

دوست ندارم برای چیزهایی که امکان وقوع آنها در آینده وجود دارد، محدودیتی قائل شوم.

برترین گلزن تاریخ باشگاه یوونتوس در مورد دیدار این هفته تیم سابقش با اینتر هم گفت:

یوونتوس از دیدار با سویا در لیگ قهرمانان یک تساوی به دست آورد، که البته برای آنها راضی کننده نبود زیرا به دنبال پیروزی در این دیدار بودند. از سوی دیگر اینتر هم در نیمه دوم بازی با پسکارا نشان داد که به وحدت، انسجام و هماهنگی رسیده اند؛ آنها از یک نیمکت قوی و مطمئن هم برخوردارند. دیدار با اینتر در هفته های اولیه فصل نمی تواند تعیین کننده باشد اما برای ادامه روند رو به رشد دو تیم، به ویژه اینتر، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

دل پیرو درباره وضعیت یوونتوس گفت:

تیم آلگری قطعاً قویتر است اما همه اینها روی کاغذ است و شرایط بازی در درون میدان بسیار متفاوت خواهد بود.

و در قسمت پایانی مصاحبه، از دل پیرو خواسته می شود تا نظرش در مورد بازیکنان جدید یوونتوس در این فصل بیان کند؛ بازیکنانی نظیر دنی آلوز، میرالم پیانیچ، خوان کوادرادو و بن عطیه. ملی پوش سابق ایتالیا که سابقه قهرمانی در جام جهانی 2006 را هم دارد، اینگونه پاسخ داد:

به طور کلی می توان گفت که بازیکنان جدید یووه ترکیبی از کیفیت و تجربه را برای بیانکونری خواهند داشت که چنین ویژگی هایی در بازی های بسیار پرفشار به کار تیم می آیند.

مارکو پیاکا؟

به نظرم با خرید این همه بازیکن نامدار و سرشناس، مارکو پیاکا تا اندازه ای فراموش شده است. اما به خاطر داشته باشیم که این بازیکن از قابلیت های فوق العاده و بی نظیری برخوردار است که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

و آخرین سئوالی که دل پیرو به آن جواب داد این بود که آیا فکر می کرد یوونتوس برای خرید گونزالو هیگواین مبلغ 90 میلیون یورو خرج کند. دل پیرو نظرش را اینگونه بیان کرد:

حقیقتاً نه، فکرش را نمی کردم. پرداخت چنین هزینه هنگفتی برای یک بازیکن، حتی بازیکنی با کیفیت هیگواین یا بهتر از او، تصمیمی شجاعانه و ریسک پذیر است زیرا جای هیچ اشتباه و خطایی برای شما وجود نخواهد داشت. هیگواین می تواند برای یوونتوس بسیار مؤثر باشد زیرا او در بهترین دوران بازی از نظر نیروی جسمانی و تجربه بازی قرار دارد و البته همیشه تشنه گلزنی است. و همانگونه که در بازی های قبلی هم مشاهده کردیم، هماهنگی خیلی خوبی با بازیکنان پیدا کرده است.

2081