پیش بازی سمپدوریا-میلان؛ سه امتیاز در بندر، واجب تر از نان شب برای روسونری

پیش بازی سمپدوریا-میلان؛ سه امتیاز در بندر، واجب تر از نان شب برای روسونری

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته چهارم رقابت های سری آ با برگزاری دیدار حساس تیم های سمپدوریا و میلان آغاز خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، در نخستین مسابقه هفته چهارم رقابت های سری آ فصل 17-2016، جمعه شب 23 سپتامبر 2016 در ساعت 23.15 دقیقه به وقت تهران، سمپدوریا در ورزشگاه لوئیجی فراریز بندر جنوا به مصاف میلان می رود که قضاوت این بازی بر عهده ماسیمیلیانو ایراتی است. تا پایان هفته سوم، هیچ یک از بازی های این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. به نقل از whoscored، سمپدوریا که دو هفته نخست سری آ را با 2 برد آغاز کرد، هفته گذشته مغلوب درخشش فرانچسکو توتی شد تا برد 2-1 آنها در نیمه اول مقابل رم، با شکست تلخ 3-2 تعویض شود. میلان نیز تاکنون امیدوار کننده نبوده و ثبت 2 باخت طی سه هفته نخست، برای هوادارهای میلان پذیرفتنی نیست. البته میلان در بازی هفته گذشته مقابل اودینزه، استحقاق باخت را نداشت اما با یک گل دیرهنگام، طعم تلخ شکست در سن سیرو را چشید. با توجه به شرایط کنونی جدول، سمپدوریا در رده ششم و میلان در رده پانزدهم قرار دارد.

نکات آماری بازی:

تا پایان هفته سوم، سمپدوریا تاکنون در خانه شکست نخورده و میلان هم در خارج از خانه به پیروزی دست پیدا نکرده است.

 میلان طی 3 بازی اخیر مقابل سمپدوریا پیروز شده است.

در 3 بازی خانگی اخیر سمپدوریا، حداقل 3 گل به ثمر رسیده است.

وضعیت بازیکن های مصدوم و محروم:

مارکو جامپائولو سرمربی سمپدوریا در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که دنیس پرائت به عنوان یار پشت سر دو مهاجم در ترکیب اصلی تیمش به جای ریکاردو آلوارز محروم قرار می گیرد. همچنین، دنیس پاولوویچ بازیکن سمپدوریا هنوز به آمادگی کامل نرسیده اما قادر به حضور در زمین است در حالی که کارلوس کاربونرو به علت مصدومیت غایب خواهد بود. 

پس از مصدومیت شدید ماتیا دی شیلیو در بازی هفته گذشته مقابل اودینزه، انتظار می رود که داویده کالابریا جانشین وی شود. از لوکا آنتونلی نیز به عنوان یکی دیگر از بازیکن های کاندیدا برای پست مدافع کناری نامبرده شده ولی او احتمالاً آخرین گزینه وینچنتزو مونتلا در این پست است. یورای کوچکا به علت محرومیت در این بازی حضور ندارد.

یکی از بدشانسی های بزرگ میلان، تعداد بالای بازیکن مصدوم در این تیم است. بازیکن های مصدوم روسونری در حال حاضر عبارتند از: آندریا برتولاچی، کریستین زاپاتا، ماتیا دی شیلیو و ماتیاس فرناندز

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی وبسایت هو اسکورد از نتیجه بازی:

4464