هری کین: فکرم را مشغول حرف های منتقدان نمی کنم؛ آماده گلزنی ام

هری کین: فکرم را مشغول حرف های منتقدان نمی کنم؛ آماده گلزنی ام

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره جوان تاتنهام تأکید کرد به انتقاداتی که از وی می شود اهمیت نمی دهد و بار دیگر به همه منتقدان ثابت خواهد کرد که اعتراض آنها بی اساس است.

به گزارش وب سایت نود، هری کین ستاره تیم فوتبال تاتنهام در پنج بازی نخست سفید پوشان لندن در رقابت های مختلف تنها یک گل به ثمر رسانده و همین عملکرد او انتقاداتی را به دنبال داشته است.

پس از دیدار چهارشنبه شب تاتنهام برابر موناکو فرانسه که به شکست 2 بر یک تیم انگلیسی منجر شد، انتقادات از هری کین باز هم شدت گرفت. این بازیکن در گفتگو با The Mirror ضمن اعلام آمادگی برای دیدار یکشنبه برابر ساندرلند در لیگ برتر انگلیس، اظهار داشت:

برخی می گویند سال گذشته در چنین روزهایی نامزد دریافت کفش طلا بودم و بیش از 30 گل برای تیم ملی و باشگاهم زده بودم. مردم همیشه حرف می زنند و در آینده هم همین کار را خواهند کرد؛ من اصلاً به این حرفها اهمیت نمی دهم. فقط می گویم برای دیدار با ساندرلند آماده ام. اگر در ترکیب تیم باشم، آماده حضور در میدان خواهم بودم که امیدوارم با گلزنی برابر ساندرلند بتوانم پیروزی را به سود خودمان رقم بزنیم.

مهاجم 23 ساله تاتنهام درباره عدم گلزنی برابر موناکو هم گفت:

در دیدار برابر موناکو یک فرصت گلزنی داشتم که باید گل می کردم، اما توپ آنچنان که انتظار داشتم به سمت من نیامد و به همین علت نتوانستم از این فرصت استفاده کنم. همه اینها برای من تجربه هایی هستند که باعث پیشرفت می شوند. باید سخت تلاش و تمرین کنم و امیدوارم روز یکشنبه گلزنی کنم. من به عنوان یک مهاجم باید اعتماد به نفس داشته باشم. من جلوی دروازه حریف هرگز اعتماد به نفسم را از دست نمی دهم. اگر در این بازی فرصتی به دست بیاورم، حتماً آن را به گل تبدیل می کنم.

2081