جام جهانی فوتسال؛ ایران 5-3 مراکش؛ امید های صعود زنده ماند

جام جهانی فوتسال؛ ایران 5-3 مراکش؛ امید های صعود زنده ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا، موفق شد با نتیجه 5-3 از سد مراکش عبور کرده و به صعود از این گروه امیدوار باشد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از گروه F بازی ها مقابل اسپانیا با نتیجه سنگین 5-1 شکست خورد تا امید های تیم برای صعود از گروه ضربه سختی بخورد اما بامداد روز جمعه در دومین دیدار مقابل مراکش و در شهر مدلین به میدان رفتند؛ قضاوت این دیدار به عهده سرخیو کابررا از کوبا بود که در نهایت شاگردان ناظم الشریعه موفق شدند با کسب پیروزی دشوار 5-3 اولین 3 امتیاز خود را کسب کرده و به صعود امیدوار شوند.

گل های تیم ملی کشورمان را در این مسابقه حسین طیبی (دقیقه '9)، مهدی جاوید (دقیقه '14)، علی حسن زاده (دقایق '16 و '23) و فرهاد توکلی (دقیقه '17) به ثمر رساندند. در این دیدار یکی از گل های تیم مراکش از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید و در دقیقه '16 نیز محمد جواد از مراکش کارت زرد دوم دریافت کرد و برای لحظاتی تیمش با یک یار کمتر به بازی ادامه داد. ضمن اینکه حسن زاده نیز یک ضربه پنالتی را در این دیدار از دست داد و علیرضا صمیمی هم با دریافت کارت زرد، بازی بعدی را از دست داد.

با کسب این پیروزی، تیم ملی ایران 3 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از آذربایجان در رتبه سوم گروه قرار گرفت تا دیدار آخر مقابل آذربایجان به یک جدال حساس تبدیل شده و تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند.

آمار بازی و ترکیب دو تیم:

1771