هشدار بونوچی به اینتر: یوونتوس تشنه تر از همیشه است

هشدار بونوچی به اینتر: یوونتوس تشنه تر از همیشه است

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از تساوی 0-0 روز چهارشنبه یوونتوس مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا، لئوناردو بونوچی مدافع این تیم به اینتر هشدار داد که یوونتوس تشنه تر از همیشه است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، یووه روز یکشنبه در دربی حساس ایتالیا باید به مصاف اینتر برود و قصد دارند در مسیر فتح ششمین اسکودتوی متوالی، با غلبه بر اینتر بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردند. بونوچی به وب سایت رسمی باشگاه گفت:

دیدار روز یکشنبه مقابل اینتر برای ما آزمون سختی مقابل یک تیم در حال گذار خواهد بود؛ هیچ شکی وجود ندارد که آنها مقابل هواداران خودی در صدد اثبات این خواهند بود که می توانند در سطح ما رقابت کنند. با این وجود، دربی ایتالیا همیشه یک دربی حساس بوده و بعد از دست دادن دو امتیاز در دیدار روز چهارشنبه، برای موفقیت در دیدار این هفته تشنه تر از همیشه خواهیم بود.

رؤیای من همیشه فتح عناوین قهرمانی با یوونتوس بوده است، و اگر امسال تمرکز خود را روی تمام جبهه ها معطوف کنیم، حقیقتاً می توانیم به یک تیم افسانه ای تبدیل شویم. چند خرید بسیار خوب و با کیفیت داشته ایم که ذهنیت برنده دارند. بچه هایی مثل کوادرادو، پیاتسا و پیانیچ عاشق دریافت توپ بین خطوط هستند تا برای حریف دردسر بسازند. حرکات آنها طوری است که کار من برای پیدا کردن آنها راحت می شود. می خواهیم به اولین تیم ایتالیا تبدیل شویم که موفق به فتح 6 اسکودتوی متوالی می شود.

1771