گزارش زنده : پیکان 0 - نفت تهران 0

گزارش زنده : پیکان 0 - نفت تهران 0

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پیکان و نفت تهران در هفته ششم  مسابقات لیگ برتر باید برابر هم قرار گیرند. این در حالی است که حواشی پیش از این بازی بیشتر معطوف به مرگ پدر و مادر بهادر عبدی هافبک تیم پیکان بوده است. در هفته پنجم تیم مجید جلالی در خانه سپاهان موفق شد یک امتیاز را کسب کند و شاگردان علی دایی هم در تهران یک پیروزی مقتدرانه را در مقابل نفت آبادان به دست آوردند. در این دیدار علی دایی به دنبال رسیدن به رده های بالای جدول است و تیم پیکان هم به دنبال کسب اولین برد و جدا شدن از ته جدول می باشد.

با گزارش زنده بازی پیکان و نفت تهران همراه "ورزش سه" باشید:

پیکان تهران – نفت تهران / ورزشگاه شهدا شهر قدس ساعت 18:30/ تعداد تماشاگر:  1500 نفرداور: محسن ترکی؛ کمک ها: حسن انتظاری – سیدیعقوب حجتی – پیروز سیف اله پور – ناظر: خداداد افشاریان  

پیکان تهران: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، گادوین منشا.

نفت تهران:

میلاد فراهانی،ایگورپراهیچ،احمد ال نعمه،میلادفخرالدینی،وحید حمدی نژاد،اکبرصادقی،محمد دانشگر،ایمان مبعلی،عباس بوعذار،محمد قاضی،ارسلان مطهری

 

لحظات حساس:

دقیقه 10 : تیم پیکان روی ضدحمله خطرساز شد.مدافعان نفت جاماندند و منشا مهاجم خارجی پیکان در حالی که از فراهانی گلر نفت هم عبور کرده بود از زاویه بسته توپ را به دیرک دروازه زد.

دقیقه 28: ارسال ارسلان مطهری از سمت راست روی دروازه پیکان به میلاد فخرالدینی رسید که ضربه آرام این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: ضربه سرکش بازیکنان نفت تهران از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به کرنز رفت.

در حاشیه:

*  نیمکت نشینی عزت کرامت کاپیتان نفت و قرار گرفتن دانشگر در ترکیب اصلی تنها تغییر دایی نسبت به دیدار قبلی است *  تیم پیکان با همان ترکیب بازی قبل به میدان می رود

* علی دایی برای ابراز همدردی با بهادر عبدی پیراهن مشکی پوشیده است.ارش برهانی به دلیل مصدومیت در لیست هجده نفره پیکان نیست.برهانی قبل از ورود دو تیم به زمین با دایی خوش و بش کرد. *  بازی به احترام درگذشت پدر و مادر بهادر عبدی بازی با یک دقیقه سکوت از لحظاتی پیش اغاز شد.تماشاگران نیز پس از یک دقیقه سکوت شعار عبدی با تعصب تسلیت تسلیت سر می دادند. * محسن ترکی داور بین المللی کشورمان قضاوت این بازی را بر عهده دارد *  امیرحسین صادقی،رحمان احمدی،صادق بارانی و تفدادی دیگر از بازیکنان پیکان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت نفت رفته و از دایی رخصت گرفتند. *  بازیکنان نفت تهران قبل از شروع بازی بنری در دست داشتند گه متن آن تسلیت و ابراز همدردی باشگاه و اعضای تیم نفت با بهادر عبدی بود. * نادر گلرخسار مدیرعامل شرکت بهنام پیشرو کیش و مالک نفت و شهریاری سرپرست باشگاه نفت در کنار هم و در جایگاه ویژه نظاره گر بازی هستند. *این دیدار پخش مستقیم نمی شود اما فیلمبردار باشگاه نفت و سه دوربین دیگر در حال تصویربرداری هستند.