مونتلا: میلان باید گرسنه و مشتاق باشد

مونتلا: میلان باید گرسنه و مشتاق باشد

سرمربی روسونری در آستانه بازی تیمش مقابل سامپدوریا حرف‌های جالبی زد.

به گزارش کاپ، وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم میلان در آستانه بازی هفته چهارم تیمش در سری A مقابل سامپدوریا از بازیکنان خود خواست گرسنه پیروزی و مشتاق، وارد بازی شوند.

 او گفت: امیدوارم در پایان بازی، خواسته‌هایم برآورده شده باشد.تیم من در بازی باید بسیار مشتاق، پرانگیزه و گرسنه موفقیت باشد. علاوه بر این، موظف به رعایت مسائل تاکتیکی و تکنیکی هستیم. پس از شکست تاسف‌بار هفته گذشته به فاکتور خشم و انگیزه برای جبران نتیجه احتیاج داریم. در برخوردم با بازیکنان، نکاتی وجود دارد که شخصی است و من آن‌ها را رسانه‌ای یا تایید و تکذیب نمی‌کنم. پس از بازی با اودینزه به بازیکنانم گفتم باید به پوشیدن این پیراهن افتخار کنند. تاریخ میلان را می‌شناسم و می‌دانم تیم باید در بسیاری از جنبه‌ها و فاکتور پیشرفت کند. احساس ناکامی نمی‌کنم چون اشتیاق زیادی به پیشرفت دارم. در بازی قبلی نکات مثبتی هم از تیم دیدم. در قضاوت راجع به موضوعات مختلف هیچ‌گاه نباید تعادل عقلی خود را از دست بدهید.

 او درباره تیمش ادامه داد: وقتی اوضاع یک تیم خوب پیش نمی‌رود، بازیکنان باتجربه‌اش بیش از بقیه در معرض انتقاد قرار می‌گیرند. این موضوع نه فقط در میلان بلکه در همه باشگاه‌ها مرسوم است. یک قانون نانوشته، همیشه ما مربیان را مقصر افت تیم‌ها جلوه می‌دهد.