گزارش زنده؛ سیاه جامگان 1- صبا 0

گزارش زنده؛ سیاه جامگان 1- صبا 0

به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان پس از دو پیروزی، دو تساوی و تنها یک باخت در پنج هفته اخیر و با توجه به کسب 3 امتیاز در دیدار خارج از خانه گذشته مقابل گسترش فولاد روحیه بالایی دارد و از ساعت 17 امروز که به مصاف صبای قم رفته به دنبال تداوم روند خوب است ولی طرف مقابل آنها نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد طلسم نرسیدن به برد در این فصل را بشکند و با شکست حریف خود بتواند از پایین جدول نجات پیدا کند.

با گزارش زنده بازی سیاه جامگان و صبا همراه "ورزش سه" باشید:

هفته ششم لیگ برتر ؛ تاریخ: 95/6/25 ؛ ساعت: 17 استادیوم: ثامن الائمه مشهد

داور: یاسر همرنگ؛ کمک‌ها: محمدحسین طالقانی، حمزه‌علی سلیمی و حسین زیاری / ناظر: رسول فروغی

اخطار:  

حامد لک(33) از صبا

سیاه جامگان:

محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا شربتی، مصطفی احمدی، رضا درویشی، پیام ملکیان، ایوب کلانتری، سعید دقیقی و موسی ترائوره سرمربی: فرهاد کاظمی

صبای قم:

حامد لک، مسعود حق‌جو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، میلاد ابطحی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی سرمربی: صمد مرفاوی

لحظات حساس:  

دقیقه 2: شربتی نخستین موقعیت جدی بازی را خلق کرد؛ او پاس کلانتری را از پشت محوطه جریمه شوت زد اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت. دقیقه 3: پاس در عمق عنایتی، حسن‌زاده را در موقعیت تک به تک با ناصری قرار داد که او پس از دریبل دروازه‌بان سیاه جامگان توپ را به تور کنار دروازه زد.

دقیقه 6: نفوذ ملکیان به محوطه جریمه صبا و ضربه پای چپ او را لک به خوبی دفع کرد و به کرنر زد.

دقیقه 7: درویشی پشت محوطه جریمه توپ را به دقیقی سپرد اما شوت کم قدرت مهاجم سیاه جامگان به آرامی از کنار تیرک عمودی دروازه عبور کرد.

دقیقه 10: شوت امرایی در شرایط نامتعادلی زده شد که توپ او پس از برخورد به خانزده در اختیار ناصری قرار گرفت. دقیقه 14: ارسال علی‌عسگری از جناح راست زمین را دقیقی با ضربه سر زد که لک به راحتی توپ را جمع کرد. دقیقه 14: ترائوره در موقعیت تک به تک با لک قرار گرفت ولی ضربه بی‌دقت و کم قدرت او را لک درازکش در اختیار گرفت. دقیقه 15: شربتی با نفوذ عالی از بین مدافعان صبا در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت اما شوت آخر زمینی او خوب نبود و پس از دفع لک، حق‌جو با شوت محکم توپ را از مقابل دروازه صبا دور کرد. دقیقه 15: کلانتری بازیکن اسبق صبا و فعلی سیاه جامگان با شوت ناگهانی خود قصد باز کردن دروازه صبا را داشت اما توپ او راه اوت را پیش گرفت. دقیقه 17: شوت بیرون پای دهنوی را انصاری از گوشه دروازه سیاه جامگان جمع کرد.

دقیقه 20: سانتر امرایی را عنایتی با ضربه سر زد که ناصری به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه 24: خانزاده توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را بدر موقعیت بسیار خوبی روی خط 6 قدم با ضربه سر زد ولی باز هم لک مانع گلزنی سیاه جامگان شد.

دقیقه 30: پاس دقیق حسن‌زاده به عنایتی او را در فرصت بسیار خوبی قرار داد که مهاجم صبا با ضربه بغل پا دروازه سیاه جامگان را باز کرد اما کمک داور به طرز مشکوکی این صحنه را آفساید گرفت.

دقیقه 35: پاس به عقب دقیق از امرایی به پشت محوطه جریمه را حسن‌زاده با شوت سر ضرب زد که باز هم توپ او راهی به دروازه سیاه جامگان پیدا نکرد.

دقیقه 38: شوت راه دور امرایی را ناصری با شیرجه بلند به سمت چپ زمین فرستاد.

در حاشیه:

* سیاه جامگان بدون محروم پا به این مسابقه گذاشته اما حمیدرضا دیوسالار مدافع و ساکت الهامی مربی صبا به دلیل اخراج در مسابقه قبل از همراهی صبا باز ماندند. * مسعود حق‌جو بازیکن باتجربه صبا پس از یک بازی دوباره به ترکیب این تیم بازگشته و در قلب خط دفاع قرار گرفته است. * کریم اسلامی موثرترین بازیکن صبا در این فصل برابر سیاه جامگان  نیمکت‌نشین است. * صبا برای نخستین بار در این فصل از پیراهن دوم و آبی رنگ خود استفاده کرده است.

* پیش از شروع مسابقه فرهاد کاظمی و دستیارانش به سمت کادر فنی صبا رفتند.

* عنایتی پس از اینکه گلش آفساید اعلام شد اعتراض شدیدی به کمک داور و داور مسابقه داشت.

* کارت زرد اول بازی بخاطر اتلاف وقت چند باره حامد لک در دقیقه 33 به او داده شد.

* سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفته شد.