آلگری: هواداران نگران نتیجه بازی با سویا نباشند

آلگری: هواداران نگران نتیجه بازی با سویا نباشند

وبسایت رسمی برنامه نود - آلگری معتقد است تیمش نمایش خوبی نداشته ولی جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمو آلگری سرمربی بیانکونری، بعد از تساوی تیمش در اولین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، در مورد نمایش یوونتوس گفت:

عملکرد کلی تیم خوب بود، در نیمه اول سخت تلاش کردیم، اما زمانی که می خواستیم توپ را از حریف پس بگیریم، قدری تقلا می کردیم. در ابتدای بازی پرس شدیدی روی حریف داشتیم ولی در ادامه جریان مسابقه، و در نیمه دوم، شرایط تغییر کرد. باید در این مورد پیشرفت کنیم.

متاسفم که نتیجه 0-0 شد، شاید خیلی ها انتظار داشتند بازی 3-0 به نفع ما شود. اما در بازی های اروپایی باید آرامش خود را حفظ کرد. باید توجه کرد که آن ها حتی یک شوت درون چارچوب نداشتند. بیست سال است که یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده است. ما فصل نقل و انتقالات خوبی داشتیم، اما به صرف این که در بازار زیاد خرج کردیم، به این معنی است که همیشه پیروز می شویم. ما هفت فرصت خوب در این مسابقه برای گلزنی داشتیم که در رسیدن به گل ناکام ماندیم، اگر یکی از آن ها گل می شد، می توانست به معنی پیروزی تیم باشد.

بازیکنان و تیم نباید از نتیجه یا عملکرد، ناامید باشند. این اولین بار بود که در مسابقه ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز نمی شویم.

2021