درخواست گواردیولا پس از برتری پرگل منچسترسیتی/ یوفا را هو نکنید

درخواست گواردیولا پس از برتری پرگل منچسترسیتی/ یوفا را هو نکنید

سرمربی منچسترسیتی از هواداران تیمش درخواست جالبی کرد.

به گزارش کاپ، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از برتری 4 بر صفر تیمش مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در بازی معوقه هفته اول لیگ‌قهرمانان اروپا از هواداران تیمش خواست از هو کردن یوفا و تمسخر سرود لیگ‌قهرمانان دست بردارند.

 پس از اعلام حکم اتحادیه فوتبال اروپا مبنی بر محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات 2 سال قبل، هواداران باشگاه آبی‌پوش اعتراض به احکام به زعم خودشان ناعادلانه یوفا نسبت به سیتی را شروع کردند و از آن زمان سرود لیگ‌قهرمانان در ابتدای هر بازی این رقابت‌ها توسط طرفداران تیم هو می‌شود.

 گواردیولا پس از پایان بازی در این باره گفت: در دوره حکم یوفا ضد منچسترسیتی اینجا حضور نداشتم اما هر آنچه در گذشته رخ داده، باید فراموش شود.همیشه می‌توانیم با بازی خوب، تماشاگران حاضر در استادیوم را به وجد بیاوریم. در بازی با گلادباخ ورزشگاه پر نبود اما باید طوری خوب بازی کنیم که هواداران داخل خانه‌ها با خود بگویند بازی بعدی حتما به ورزشگاه می‌روم.

 او در ادامه افزود: از حضور در لیگ‌قهرمانان خوشحال هستیم. 3، 4 هفته رقابت جذاب مقابل ستارگانی مانند نیمار و سوارس را پیش‌رو داریم و قطعا هواداران ما از این بابت هیجان‌زده هستند.

 پپ درباره عملکرد سرخیو آگوئرو، زننده 2 گل تیمش دربازی با گلادباخ افزود: سرخیو همیشه خوب بوده؛ چه در دوران مربیگری من، چه در روزهای مربیگری پیگرینی و چه در همه روزهای همراهی تیم ملی آرژانتین. توانایی آگوئرو در محوطه جریمه ذاتی است و من نمی‌توانم در این زمینه نکات بهتری به او بیاموزم اما می‌توانم متقاعدش کنم که پشت سر او یک تیم برای موفقیتش تلاش می‌کند و به این ستاره یاری می‌رساند.

 پپ درباره روند بازی با گلادباخ اظهار داشت: قبلا هرگز تیم‌های شوبرت، سرمربی گلادباخ را نبرده بودم. او همیشه برای تیم‌هایم دردسرساز بوده است. غیر از 10، 15 دقیقه از نیمه اول ما در بقیه اوقات این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.به نظرم بازی پیش‌مقدماتی لیگ‌قهرمانان اروپا مقابل استوابخارست، مهم‌ترین بازی پیش‌فصل ما بود. فشار زیادی روی دوش ما قرار داشت و آنجا هم در 15، 20 دقیقه پرس و فشار لازم را اعمال نکردیم. به طور کلی تمام ستارگان ما در طول زمان سپری شده از فصل جاری در بهترین فرم خود ظاهر شده‌اند.