فن برونکهورست: منچستریونایتد هنوز هم یکی از بزرگترین تیم های جهان است

فن برونکهورست: منچستریونایتد هنوز هم یکی از بزرگترین تیم های جهان است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی فاینورد مورد رقیب تیمش در لیگ اروپا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، فاینورد پنج شنبه شب در اولین بازی خود در لیگ اروپا، میزبان منچستریونایتد خواهد بود. جووانی فن برونکهورست سرمربی تیم فاینورد، با وجود غیبت یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، هنوز هم آن ها را یکی از بزرگترین تیم های جهان می داند:

بازی بزرگ و سختی برای ما مقابل یکی از بزرگترین تیم های جهان است. باید در مقابل چنین حریف بزرگی، صبور بازی کنیم، اگر اشتباه کنیم مجازات می شویم، بنابراین باید با دقت عمل کنیم و منتظر فرصت هایمان بمانیم. فرقی نمی کند یونایتد پنج شنبه شب با چه بازیکنان و چه ترکیبی روانه زمین شود، آنها ترکیب قدرتمندی دارند که می توانند تفاوت را رقم بزنند. ترکیب یونایتد هم بازیکنان با کیفیت دارد و هم از بازیکنان باتجربه بهره می برد.

به دنبال این هستیم که از مرحله گروهی صعود کنیم، مایه امیدواری است اگر بعد از تعطیلات زمستانی، هنوز هم در اروپا حاضر باشیم.

درک کویت بازیکن باتجربه فاینورد هم در مورد رویارویی با یونایتد می گوید:

یونایتد تحت فشار زیادی برای قهرمانی در لیگ قرار دارد، همه از آنها انتظار دارند قهرمان لیگ جزیره شوند. البته من تصور می کنم منچستریونایتد با مورینیو قهرمان می شود، چرا که او مربی بسیار موفقی است و اگر در یونایتد زمان به وی داده شود، به موفقیت و قهرمانی می رسد. این تیم یونایتد با تیمی که آیندهوون آن را شکست داد، فرق می کند. می خواهم یونایتد را شکست دهم، خاطرات خوبی از جدال با این تیم در زمان حضورم در لیورپول، در ذهن دارم.

2021