منچستر سیتی 4 - 0 بروسیا مونشن گلادباخ، خط و نشان پپ برای بارسلونا

منچستر سیتی 4 - 0 بروسیا مونشن گلادباخ، خط و نشان پپ برای بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه قرار بود این دو تیم اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را روز سه شنبه برگزار کنند، اما به دلیل بارندگی شدید شهر منچستر، این دیدار به روز چهارشنبه موکول شد تا این دو تیم با یک روز تاخیر به مصاف یکدیگر بروند.

دقیقه 9: سرجیو اگوئرو موفق شد پسا کوتاه کولاروف را با ضربه ای زیبا از محوطه 6 قدم به گل تبدیل کند.

دقیقه 28: سرجیو آگوئرو موفق شد پنالتی سیتی را خلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کند. این پنالتی در حالی به دست آمد که به نظر می‌رسید خطای دفاع مونشن گلادباخ بیرون از محوطه روی گندوغان انجام شد اما داور این دیدار رای به پنالتی داد تا سیتی با حساب 2-0 پیش افتد.

دقیقه 42: استیندل موفق شد پس از ارسال کرنر موقعیت مناسبی برای شوت زنی پیدا کند، ضربه زمینی این بازیکن با عکس العمل زیبای کلودیو براوو راهی کرنر شد.

نیمه نخست این دیدار در حالی ادامه پیدا کرد که پس از گل نخست منچستر سیتی، برای دقایقی بروسیا مونشن گلادباخ موفق شد آبی‌های منچستر را تحت فشار قرار دهد و موقعیت‌های نصفه و نیمه ای هم ایجاد کرد اما موفق نشد تا به گل برسد تا در دقیقه 28 با دریافت گل دوم، امیدهای این تیم آلمانی برای بازگشت به مسابقه کم رنگ تر شود. همچنین دو تیم در نیمه نخست بازی نسبتا پایاپایی را ارائه دادند ولی منچستر سیتی موفق شد بهتر از موقعیت‌های به دست آمده اش استفاده کند.

دقیقه 70: منچستر سیتی صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ضربه کلاروف با اختلاف از بالای دروازه زومر به بیرون رفت.

دقیقه 73: با پاس زیبایی که کوین دیبروین برای رحیم استرلینگ فراهم کرد، این بازیکن انگلیسی با زومر، دروازه بان حریف تک به تک شد اما نتوانست از سد این دروازه بان عبور کند و ضربه او راهی کرنر شد.

دقیقه 77: پس از اینکه سرجیو آگوئرو روی پاس زیبای رحیم استرلینگ با دروازه بان حریف تک به تک شد، با دریبل دروازه بان گلادباخ، دروازه خالی حریف را باز کرد تا سیتی با حساب 3-0 پیش افتد.

دقیقه 91:  اهناچو موفق شد پاس زیبای لروی سانه را از روی خط محوطه شش قدم با ضربه ای محکم به گل چهارم سیتی تبدیل کند.

در نیمه دوم این دیدار، منچستر سیتی در اکثر دقایق مالک توپ و میدان بود و موفق شد موقعیت‌هایی را روی دروازه گلادباخ ایجاد کند اما در نهایت این دیدار با پیروزی 4-0 به سود آبی‌های منچستر به پایان رسید.

1899