کلوپ: کونته، پپ گواردیولای یوونتوس است

کلوپ: کونته، پپ گواردیولای یوونتوس است

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ، سرمربی چلسی، از آنتونیو کونته به‌عنوان پپ گواردیولای یوونتوس یادکرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، مربی سابق یوونتوس و ایتالیا پس از شروع خوبش در چلسی و کسب 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن، تحسین‌های زیادی را برانگیخته است. پیش از بازی جمعه‌شب لیورپول و چلسی، یورگن کلوپ به ستایش از آنتونیو کونته پرداخته است. وی در این زمینه به خبرنگاران گفت:

او احساساتی به نظر می‌رسد. حتی زمانی که آن‌ها گلزنی نکرده‌اند. به‌وضوح او در بازی تیمش تاثیرگذار است اما این مهم‌ترین نکته مثبت او نیست؛ بلکه در درجه اول او مربی بزرگی است و به‌نوعی پپ گواردیولای یوونتوس محسوب می‌شود. او سبک خاصی از بازی در یوونتوس ایجاد کرد و دوران خیلی موفقی در این باشگاه و همین‌طور در تیم ملی داشت. دستاورد‌های او خیلی خوب بوده اما من مقابل کونته بازی نخواهم کرد.

آبی‌های لندنی زیر نظر کونته به نظر آماده یورش به‌سوی قهرمانی هستند و کلوپ معتقد است آن‌ها پس از یک ‌فصل ناامیدکننده حالا بار دیگر به اوج برگشته‌اند. وی ادامه داد:

آن‌ها دو فصل پیش قهرمان شدند اما پس از یک فصل ضعیف و تغییرات در پست مربیگری، حالا بازگشته‌اند. فصل پیش فصل خوبی برای چلسی نبود اما آن‌ها حالا قدرتمند نشان داده‌اند و ما باید آماده یک چالش سخت باشیم.

لیورپولی‌ها در حالی پای به میدان می‌گذارند که هفته گذشته در اولین بازی خانگی فصل، با یک بازی درخشان و با حساب 4-1 قهرمان فصل گذشته، لسترسیتی، را در هم کوبیدند. از سوی دیگر یاران کونته در زمین سوانسی 2-2 متوقف شدند. یورگن کلوپ در مورد دیگو کاستا، مهاجم آماده این روزهای چلسی که هردو گل هفته گذشته تیمش را به ثمر رساند، گفت:

او بازیکنی در کلاس جهانی است. اگر هواداران تیم‌های دیگر شما را دوست داشته باشند، این نشانه خوبی نیست. او در زمین فوتبال یک جنگجو است و از بدنش به‌خوبی استفاده می‌کند. او مقابل سوانسی غیرقابل توقف بود.

وقتی از او در مورد احساسش از بازی جمعه‌شب پرسیده شد گفت:

جمعه‌شب زمان خیلی خوبی برای فوتبال بازی کردن است. امیدوارم از آن لذت ببریم.

گفتنی است این مربی آلمانی تأیید کرد که دژان لوورن که به خاطر مصدومیت در بازی قبل غایب بود، به این بازی رسیده است اما امره جان و مامدو ساخو هردو به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

1405