رئیس جدید یوفا: حمایت اینفانتینو دروغ محض است!

رئیس جدید یوفا: حمایت اینفانتینو دروغ محض است!

به گزارش کاپ، الکساندر سفرین که در رقابت با مایکل فان پراگ موفق به کسب اکثریت آرا شد و به عنوان رئیس جدید یوفا انتخاب شد در کنفرانسی مطبوعاتی گفته: 

از سال 2011 که رئیس فدراسیون فوتبال اسلونی شدم جیانی اینفانتینو را می شناسم. او در یوفا دبیر کل خوبی بود و به غیر از آن هر گفته دیگری درباره انتخابات امروز مطرح شده تصورات مطبوعات و دروغ بوده است. اگر از من بپرسید که او از من حمایت کرده است می گویم امیدوارم حمایت کند، اما چیزی در این باره نمی دانم. اگر کسی که دبیر کل بوده فکر می کند من برای این پست بهترین هستم احتمالا دلیلش این است که به خوبی این سازمان را می شناسد. اما همه چیز درباره حمایت رسمی یک دروغ است.

او در ادامه گفت: 

این که چهره ای جدید بیاید و رئیس یوفا شود عالی است چون زمان دقیقش رسیده بود. مردم تغییرات جدید و چهره های جدید می خواهند و این اتفاقی بود که امروز افتاد. سازمان های بزرگ، معمولی و کوچک همه در این باره توافق نظر داشتند و معتقد بودند باید چهره های جدید روی کار بیایند. اما فکر می کنم همه به من و برنامه ام ایمان داشتند و البته تغییراتی هم می خواستند. این که به من اعتماد دارند برایم خیلی مهم است. برایم یک افتخار است. چرا به من اعتماد دارند؟ باید از 42 نفری بپرسید که به من رای دادند. به نظرم کارهای زیادی در یوفا می توان انجام داد. مطمئنم که باید یک کمیته تشکیل دهیم. متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد. تبانی یکی از مشکلات است، نژادپرستی یکی از آن هاست، امنیت و ایمنی بازی ها هم یکی از بزرگ ترین مشکلات است.