حذف نام شواین اشتایگر از لیست دارایی های منچستریونایتد

حذف نام شواین اشتایگر از لیست دارایی های منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - صورت‌وضعیت مالی جدید باشگاه منچستریونایتد نشان می‌دهد باستین شواین اشتایگر پس از کنار گذاشته شدن از تیم اصلی، حالا جزو دارایی‌های باشگاه نیز حساب نمی‌شود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از دیلی میل، پس از روی کار آمدن ژوزه مورینیو و مازاد اعلام شدن این بازیکن آلمانی، وی به تمرینات تیم ذخیره‌ها فرستاده شد و عنوان شد که وی می‌تواند تیم را ترک کند. اما این بازیکن در اواخر بازار نقل و انتقالات تابستانی اعلام کرد که منچستریونایتد آخرین باشگاه وی در اروپا خواهد بود و هرزمان که باشگاه به او نیاز داشته باشد، او آماده است.

حالا پس از اعلام گزارش‌های مالی جدید باشگاه، این موضوع غیرمحتمل‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در بخش موارد خاص این گزارش سالیانه، مبلغ 6.7 میلیون پوند مربوط به جریمه اختلال در ثبت، مرتبط با کاهش ارزش جاری بازیکنی  که دیگر جزو تیم اصلی نخواهد بود، آورده شده است. طبق گزارش منابع آگاه، این بازیکن باستین شواین اشتایگر است و حذف نام وی به خاطر عدم تأثیر روی سرمایه‌گذاران باشگاه بوده است.

کاپیتان سابق ژرمن‌ها از لیست تیم برای بازی‌های یورو لیگ حذف‌شده است اما به خاطر قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، به‌اجبار در لیست تیم برای بازی‌های داخلی حاضر است.

گفتنی است در بخش دیگری از این گزارش مالی آورده شده است که شیاطین سرخ برای قطع همکاری با لوئیز فن خال و دستیارانش مبلغی معادل 8.4 میلیون پوند به آن‌ها پرداخت کرده‌اند.

1405