ماشین سازی - سپاهان/ رسول به سپاهان رسید؛ عبدالله در فکر دو رقمی شدن

ماشین سازی - سپاهان/ رسول به سپاهان رسید؛ عبدالله در فکر دو رقمی شدن

ماشین سازی و سپاهان برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.

 ماشین‌سازی تبریز – فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 19:00سیدمهدی سیدعلی – تورج عیوض محمدی – مهدی عالیقدر – علی صفایی – ناظر: بهرام مهرپیما

به گزارش کاپ، تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف هم می روند.

*سپاهان اصفهان با هدایت عبدالله ویسی 7 امتیازی است و در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در صورتی که بتوانند به پیروزی برسند؛ به جمع دو رقمی های لیگ شانزدهم می پیوندند.

*ماشین سازی هم با 6 امتیاز از 5 بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد. آنها اگر در برابر سپاهان نتوانند به برتری برسند، در جدول با تنزل قابل توجهی روبرو خواهند شد.

*این، اولین جدال رسمی ماشین سازی و سپاهان در تاریخ لیگ برتر است. پیش از این ماشین سازی نتوانسته بود در لیگ برتر حضور پیدا کند.

*حبیب گردانی بازیکن تیم ماشین سازی سابقه حضور در سپاهان اصفهان را دارد.

*رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی، بهترین دوران بازیگری خود را در تیم سپاهان اصفهان گذراند و حالا باید روبروی آنها قرار  بگیرد.

*سپاهان در این فصل 5 گل زده و 4 گل خورده و ماشین سازی آماری بالعکس دارد. آنها 5 گل خورده اند و 4 گل به ثمر رسانده اند.

*حامد اقایی برای ماشین سازی و شجاع خلیل زاده برای سپاهان می توانند در این هفته تیمهای خود را بعد از مدتی غیبت همراهی کنند.

*هر دو تیم هفته گذشته مقابل دو تیم تهرانی به تساوی 1-1 رسیدند و از بازی باخته، یک امتیاز دشت کردند.

*هر دو تیم درون دروازه خود از گلر خارجی استفاده می کنند. لی اولیویرا برای سپاهان و مانوئل فرناندز مونیز برای ماشین سازی درون چارچوب خواهند ایستاد.

*در فاصله 24 ساعت مانده تا آغاز دیدار دو تیم ماشین سازی و سپاهان، هنوز زمین مسابقه انتخاب نشده است. به احتمال فراوان زمین باغ شمال میزبان این دیدار خواهد بود.

*سپاهان در دو دیدار خارج از خانه قبلی خود یک برد و یک باخت دشت کرده است و ماشین سازی در دو دیدار خانگی قبلی خود یک تساوی و یک باخت داشته است و هر دو هم مقابل تیمهای تبریزی بوده و حالا برای اونلین بار در تبریز میزبان یک تیم غیر تبریزی است.