رومنیگه: منچستر یونایتد پیشنهاد ویژه ای برای سانچز داشت؛ بعید است خرید 100 میلیونی داشته باشیم

رومنیگه: منچستر یونایتد پیشنهاد ویژه ای برای سانچز داشت؛ بعید است خرید 100 میلیونی داشته باشیم

وبسایت رسمی برنامه نود - کارل هاینتس رومنیگه می گوید منچستر یونایتد پیشنهاد ویژه ای دریافت کرده بود.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در پایان فصل گذشته و به یک باره خرید رناتو سانچز از بنفیکا را اعلام کرد. اکنون رومنیگه می گوید این بازیکن جوان از باشگاه های دیگر هم پیشنهادهای بسیار خوبی داشته است.

رومنیگه درباره نحوه جذب سانچز گفت:

رناتو پیشنهاد بسیار ویژه ای از منچستر یونایتد دریافت کرده بود و ما از آن بی اطلاع بودیم. در بازی رفت نیمه نهایی فصل گذشته در مادرید، مشخص شد که توافقات آن ها با منچستر یونایتد تکمیل نخواهد شد چون باشگاه انگلیسی نمی خواست سرمربی جدیدی جذب کند. بعد از شنیدن این خبر ما دست به کار شدیم و رئیس باشگاه بنفیکا و مدیر برنامه سانچز را به مادرید دعوت کردیم. اگر چه بازی برای ما خوب پیش نرفت اما در آن شب توافقات نهایی بدست آمد و با دست دادن با طرف پرتغالی به نوعی انتقال را مهر و موم کردیم. اگر ما این تلاش ها را انجام نمی دادیم او قطعاً به بایرن مونیخ نمی آمد. بعد از گلزنی رناتو در بازی مقابل لهستان (1/4 یورو) مدیر برنامه های او به من اس ام اس زد و نوشت: "شما قطعاً باید خوشحال باشید که انتقال خیلی زود انجام شد."

رومنیگه درباه احتمال خریدهای 100 میلیون یورویی از سوی باشگاهش و جذب جوانان فوتبال آلمان گفت:

امیدوارم مجبور به پرداخت چنین رقم هایی نشویم. ما می خواستیم سانه را بخریم اما نمی توانستیم به او تضمین دهیم که در ترکیب قرار خواهد گرفت. هنگامی که مشخص شده بود یولین برانت از تیم جوانان وولفسبورگ جدا خواهد شد همراه پدرش به اینجا آمد اما در نهایت او تصمیم گرفت به لورکوزن بپیوندد هرچند ما هم او را می خواستیم.

تمدید قرارداد بازیکنان مسن تیم:

من با آلونسو، ریبری و روبن در حال مذاکره هستم. فکر می کنم مربی ما می داند که او توانایی کار با بازیکنان مسن تر را دارد. 

7899