پیشنهاد عجیب پاریسن ژرمن برای خرید نیمار: جت اختصاصی و سهام هتل

پیشنهاد عجیب پاریسن ژرمن برای خرید نیمار: جت اختصاصی و سهام هتل

وبسایت رسمی برنامه نود - ناصر الخلیفی، مالک قطری پاریسن ژرمن در تابستان گذشته همه تلاش خود را کرد تا نیمار را به خدمت بگیرد اما توفیقی نصیبش نشد.

به گزارش وبسایت نود، مالک پاریسن ژرمن در منطقه ایبیزا در اسپانیا جلسه ای با نیمار و پدرش برگزار کرد که در این جلسه به بازیکن برزیلی گفت که در پاریس از نظر مالیاتی هیچ مشکلی نخواهد داشت چرا که تمام مالیات وی توسط باشگاه  پرداخته می شود و او ستاره اصلی و بازیکن محوری تیم خواهد بود.

وگنر ریبریو، وکیل نیمار تائید کرد که مالک پاریسن ژرمن پیشنهاد یک جت اختصاصی و سهام هتل های زنجیره ای را به این بازیکن داده است. این باشگاه همچنین حاضر شده که 190 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد وی را بپردازد. دستمزد پیشنهادی به نیمار برای قراردادی پنج ساله هم سالانه 40 میلیون یورو بوده است. ریبریو در این باره گفت:

به نیمار گفتم که این پیشنهاد فراتر از واقعیت است. او تبدیل به پردرآمدترین بازیکن دنیا می شد و هیچ بازیکنی در دنیا نبود که بیش از او دستمزد بگیرد. نیمار در بارسلونا ماند چرا که دوست داشت در این تیم بماند. من دوست داشتم که به پاریسن ژرمن برود اما پدرش موافق ماندنش در نیوکمپ بود.

1140