سایپا - گسترش فولاد/ فراز و گسترش به دنبال اولین برد

سایپا - گسترش فولاد/ فراز و گسترش به دنبال اولین برد

سایپا و گسترش در چارچوب هفته ششم در تهران به دیدار هم می روند.

سایپا تهران – گسترش فولاد تبریز – ورزشگاه پاس قوامین تهران ساعت 18:30محمدرضا اکبریان – علی اکبر عظیم پور – جلیل شعرانی – سیدعلی میرغفاری – ناظر: علیرضا یزدانی

به گزارش کاپ، هفته ششم رقابت های لیگ برتر فردا با انجام 6 دیدار آغاز خواهد شد. در یکی از بازی ها دو تیم سایپا تهران و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه دستگردی مقابل هم صف آرایی می کنند.

*سایپا با کسب 6 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. شاگردان حسین فرکی در صورت پیروزی می توانند 9 امتیازی شوند و به جزو بالانشینان لیگ اشافه شوند اما به دلیل ترافیک تیمهای شش امتیازی در صورت عدم کسب نتیجه لازم، با سقوطی چند پله ای مواجه خواهند شد.

*گسترش فولاد در یک شروع نا امید کگننده از 5 بازی قبلی خود فقط سه امتیاز دشت کرده است و در حال حاضر در رده پانزدهم قرار دارد. آنها می توانند با پیروزی در این دیدار خارج از خانه، هم امتیاز سایپا شوند اما باخت یا تساوی شان امکان هر اتفاقی از جمله قعرنشینی را به وجود می آورد.

*تیم فراز کمالوند در 5 هفته نخست لیگ سه تساوی داشته و دو بار هم شکست خورده است و همچنان در حسرت پیروزی به سر می برد.

*سایپا هم با هدایت حسین فرکی هم اکنون یک برد داشته، سه بار مساوی کرده است و یک باخت هم متحمل شده اند. با این حساب دو تیم در تعداد تساوی با یکدیگر برابر هستند.

*مهدی ترابی در تیم سایپا با به ثمر رساندن 3 گل و دادن دو پاس گل، یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ به شمار می رود. تعداد گل های این بازیکن به تنهایی از کل گل های گسترش فولاد بیشتر است.

*گسترش فولاد تا به اینجای فصل تنها یک گل زده که آن هم در دیداری خارج از خانه بوده است. این تیم همچنین تنها سه گل دریافت کرده است که نسبت به سایپا آمار بهتری در گل خورده دارند.

*آلساندرو دروازه بان تیم سایپا در بازی قبل این تیم در برابر فولاد خوزستان مصدوم شد و جای خودش را به فلاح زاده داد. هنوز مشخص نیست این دروازه بان می تواند فردا برای تیمش به میدان برود یا خیر.

*در 6 دیدار قبلی این دو تیم در تاریخ لیگ برتر، 3 بازی را سایپا برده و سه بار هم تساوی بدست آمده است و گسترش هنوز موفق به شکست دادن تیم تهرانی نشده است.

*این دو تیم تاکنون سه بار در تهان مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن سه تساوی بوده است. دو تساوی 0-0 و یک تساوی 1-1 نتایج رقم خورده طرفین می باشد.

*مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر و بابک حاتمی سابقه حضور در سایپا را در کارنامه خود دارند. همچنین محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا هم در سپاهان شاگرد حسین فرکی بوده اند.