فینال یو اس اوپن کاپ؛ برتری مطلق دالاس با درخشش مائورو دیاز

فینال یو اس اوپن کاپ؛ برتری مطلق دالاس با درخشش مائورو دیاز

به گزارش ورزش 11، فینال یو اس اوپن کاپ دستاوردی بزرگ برای اف سی دالاس به همراه داشت و میزبان ها با بازی غالب در مقابل نیوانگلند ریوولوشن 4-2 آن ها را شکست دادند و به اوپن کاپ دست یافتند.

نیواگلند میهمان تنها 6 دقیقه زمان لازم داشت تا گل اول بازی را بزند. گرشون کوفیه توپ را مائورو دیاز گرفت و حمله ای را آغاز کرد که در نهایت با ضربه ی خوب خوان آگودلو به پایان رسید.

دالاس سریع به خود آمد و پاسخ گل را در دقیقه ی پانزدهم داد. شوت عالی مکسی اوروتی بازی را به تساوی کشید و از اینجا بود که دالاس برتری مطلق زمین شد. آن ها گل دوم خود را از روی کرنر مائورو دیاز و ضربه ی سر مت هجس به ثمر رساندند. تاکتیک دالاس همچنان متکی به ضربات آزاد بود و آن ها در وقت های اضافی نیمه ی اول از روی ارسال یک ضربه ی آزاد به پنالتی دست یافتند و مائورو دیاز دروازه ی برد نایتون را باز کرد. وضعیت برای ریوز بدتر هم شد و آن ها دو تعویض به دلیل مصدومیت بازیکنان خود در نیمه ی اول صورت دادند. نیمه ی دوم هم همانگونه که دالاس می خواست آغاز شد و دیاز سومین پاس گل خود و اوروتی دومین گل خود در این بازی را تجربه کردند. در نهایت نیوانگلند با ضربه ی خوان آگودلو به گل دوم رسید اما این هم دوای درد ریوز نبود.

این اولین جام معتبر دالاس در 20 سال اخیر است و حالا آن ها مانند سال پیش راه خود به لیگ قهرمانان کونکاکاف هم باز کرده اند.

دالاس همچنان شانس اول قهرمانی در ساپورترز شیلد است و با این کار می تواند 2 جام از 3 جام ممکن داخلی آمریکا را در یک فصل به بالای سر ببرند کاری که تا به حال هیچ تیمی در تاریخ انجام نداده است.