لوئیز انریکه: نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم؛ بازیکنانم ربات نیستند

لوئیز انریکه: نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم؛ بازیکنانم ربات نیستند

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه بارسلونا در ابتدای هفته مقابل آلاوز شکست خورد، انتقادات زیادی از ترکیب بارسلونا صورت گرفت، اما پس از نمایش درخشان بازیکنان بارسا مقابل سلتیک، لوییز انریکه از نتیجه این دیدار ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه شاگردان برندون راجرز نه در حمله و نه در دفاع عملکرد خوبی نداشتند، بازیکنان بارسا با نمایش درخشان خود و با هت تریک لیونل مسی موفق شدند میهمان خود را با نتیجه 7-0 بدرقه کنند.  لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد:

هر دو تیم اشتباهاتی داشتند، اشتباهات ما کمتر به چشم آمدند اما سلتیک با هدر دادن پنالتی فرصت خوبی را از دست داد. در مقطعی از فصل به سر می‌بریم که کوچکترین اشتباهات می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند اما فکر می‌کنم از ابتدا نمایش دلپذیری را ارائه دادیم.

پس از اینکه لوئیز انریکه در دیدار ابتدای هفته بارسلونا به مسی و اینیستا استراحت داده بود، با بازگشت این دو بازیکن به ترکیب بارسا، هر یک از این دو بازیکن موفق شدند برای بارسا گلزنی کنند، با این حال انریکه با دفاع از تصمیمش مبنی بر استراحت دادن به ستاره هایش در دیدار ابتدای هفته اعلام کرد:

بازیکنانم برای تیم‌های ملیشان بازی کرده بودند و خستگی در آنها مشهود بود، آنها ربات نیستند و اگر بیش از حد بازی کنند ممکن است باعث مصدومیت آن‌ها بشود. اینیستا بازیکن خاصی است، پاس‌های پشت مدافعین او، ضربه والی تماشایی او که منجر به گل شد، دید بالای او از او بازیکنی خاص و فوق العاده ساخته است. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، باید از دیدن بازی او لذت ببریم.

1899