پیش بازی تاتنهام - موناکو؛ بازگشت سفیدپوشان لندن به لیگ قهرمانان

پیش بازی تاتنهام - موناکو؛ بازگشت سفیدپوشان لندن به لیگ قهرمانان

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام پس از غیبت 5 ساله در لیگ قهرمانان کار خود در این فصل رقابت ها را با بازی مقابل موناکو در ورزشگاه ومبلی آغاز می کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های تاتنهام و موناکو چهارشنبه شب در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:5 در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر می روند.

تاتنهام که آخرین بار در فصل 2011-2010 در لیگ قهرمانان حضور داشت و موفق شد تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود امیدوار است بتواند موفقیت خودش در آن دوره را تکرار کند. تاتنهام که فصل گذشته عملکرد درخشانی با مائوریسیو پوچتینو در لیگ برتر انگلیس داشت و در رده سوم قرار گرفت این فصل را هم خوب شروع کرده و پس از پیروزی 0-4 روز شنبه مقابل استوک سیتی با 8 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

موناکو هم که فصل گذشته در لوشامپیونه سوم شد در این فصل شروع قدرتمندانه ای داشتند و با 10 امتیاز تا پایان هفته چهارم در صدر جدول لیگ فرانسه جای گرفتند. این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-1 شکست دهد و به مرحله گروهی صعود کند.

این دو تیم در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ اروپا با هم در یک گروه قرار داشتند که بازی رفت در فرانسه با نتیجه 1-1 به پایان رسید و تاتنهام در بازی برگشت با نتیجه 4-1 پیروز شد. تاتنهام در نهایت به عنوان صدرنشین صعود کرد و موناکو در گروه سوم شد و از رقابت ها کنار رفت.

آخرین اخبار تیم ها

تاتنهام در این بازی می تواند از موسی دمبله استفاده کند اما دنی رز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. موناکو از طرف دیگر بنیامین مندی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما مصدومیت توماس لمار برطرف شده است. فالکائو هم مشکلی برای حضور در این بازی ندارد اما لئوناردو یاردیم ممکن است این بازیکن را روی نیمکت قرار دهد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و ارقام بازی

تاتنهام نخستین تیم پس از آرسنال است که بازی های خود در لیگ قهرمانان را در ومبلی انجام می دهد. آرسنال بازی های خود در مرحله گروهی فصل 1999-1998 و 2000-1999 را در این ورزشگاه برگزار کرد و تنها در دو بازی پیروز شد.

تاتنهام در سه بازی آخر خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است. این تیم تنها در یک بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده است.

موناکو در سه بازی آخر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.

موناکو در پنج دوره از شش دوره اخیر حضور خودش در لیگ قهرمانان توانسته از مرحله گروهی صعود کند.

موناکو در هشت بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک گل دریافت کرده است.

این دو تیم تنها در سه بازی به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

2031