سائول: نیمه دوم بازی سختی داشتیم، اما به خوبی از گلی که زدیم دفاع کردیم

سائول: نیمه دوم بازی سختی داشتیم، اما به خوبی از گلی که زدیم دفاع کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید موفق شد با تک گل سائول نیگز در ورزشگاه فیلیپس به پیروزی ارزشمندی دست یابد. این بازیکن با ضربه والی زیبایی که پیش از پایان نیمه اول زد، موفق شد تک گل پیروزی بخش اتلتی را به ثمر برساند.

به گزارش وبسایت نود، پی اس وی بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت و در اکثر مواقع بازی صاحب توپ بود اما موفق نشد از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کند و در نهایت با حساب 1-0 مغلوب میهمان خود شد، همچنین قهرمان هلند نتوانست پنالتی ثانیه های پایانی نیمه اول را به گل تبدیل کند تا اندک شانس خود را برای به تساوی کشاندن بازی را از دست بدهد تا شاگردان سیمئونه با 3 امتیاز مهم این ورزشگاه را ترک کنند. سائول نیگز  پس از این دیدار در مصاحبه با مارکا اعلام کرد:

بازی بسیار سختی داشتیم، به سختی جنگیدیم و موفق شدیم بازی مهمی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. نیمه دوم سختی زیادی را متحمل شدیم، اما موفق شدیم با دفاعی خوب دروازه خود را بسته نگاه داریم.

با توجه به برد پر گلی که بایرن مونیخ در دیدار مقابل روستوف به دست آورد، این 3 امتیاز برای شاگردان سیمئونه بسیار ضروری بود، سائول در ادامه افزود:

اولین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بسیار مهم است،  به همین دلیل است که از این نتیجه بسیار راضی هستیم.

در حالیکه پنالتی پی اس وی توسط اوبلاک مهار شد، تماشاگران این تیم هلندی جو بسیار سختی را برای اتلتیکو ایجاد کرده بودند و این جو کار را برای بازیکنان تیم اسپانیایی میدان سخت تر می‌کرد، سائول در این مورد افزود:

آن‌ها تماشاگران پر شوری دارند و با جوی که ایجاد کرده بودند کار را برای ما سخت تر کردند.

اتلتیکو در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ در ویسنته کالدرون برود.

1899